![]() |
|
| |||
| |||
| Hallo iedereen, en mijn vraag is redelijk simpel, ik wil mijn CPU upgrade naar een Phenom Quad Core, of een Triple kern of misschien zelfs naar een Phenom 2, zou ik als Phenom zou werken op mijn moederbord, het is een ASUS M2N32 - SLI Deluxe (Wireless Edition), het heeft een AM2 socket, dus als ik een verschijnsel is dat alles goed werkt op mijn moederbord? zo ja, zal ik nodig om mijn BIOS? en zal het verliezen elke snelheid? (kan mijn moederbord te houden met de snelheid van de CPU?) Mijn BIOS-versie is Phoenix - AwardBIOS v6.00PG (van Everest) En hier zijn mijn moederborden specificaties .. Ik hoop dat iemand me kan helpen .. |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citaat:
Voor zover ik weet dat je je prima met een Phenom AM2 of AM2 +-chip. http://www.ebuyer.com/search?sort=pr...imit=10&page=1 Mijn Systeem: Hybr! D
|
|
| |||
| |||
| Dat is goed, maar de processor zal draaien op het hoogste snelheid mogelijk? en zal ik nodig om mijn BIOS? Bedankt voor het antwoord ... |
|
| |||
| |||
| Niet zeker welke BIOS je hebt, uw versie is niet wat je hebt gepost hierboven. http://support.asus.com/download/dow...2-SLI% 20Deluxe Open de BIOS-boom en kun je alle info BIOS daar. |
|
| |||
| |||
| Ik denk dat ik heb, 'M2N32-SLI Deluxe BIOS 0603 Update NVMM versie 4.062.19 " Ik keek naar de datum, in Everest, 06/27/06 |
|
| |||
| |||
| dus moet ik mijn BIOS? |
|
| |||
| |||
| Eventueel hun documentatie is niet duidelijk, ze zeggen dat het bestuur loopt een AM2 + of AM2-chip. Het kopen en zien of het loopt, zo niet de flash-BIOS. Of e-mail ASUS. |
|
| |||
| |||
| Ok, dank u voor uw hulp, een laatste ding, is het moeilijk om een BIOS-flash en is er een kans iets mis zou kunnen gaan rally en ik zal moeten kopen van een nieuw moederbord? |
|
| |||
| |||
| Het is vrij eenvoudig, ASUS biedt enkele instructies met het BIOS downloaden. Ja wat kan er mis gaan en als ze het doen, zal de dood van de mobo, dat zei ik heb nooit een probleem. |
|
| |||
| |||
| ok thnk u hartelijk voor uw hulp (ik hoop dat ik niet vermoorden mijn moederbord) |