![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| http://www.tigerdirect.com/applicati...137&CatId=2545 http://www.newegg.com/Product/Produc...82E16813131324 Jeg har allerede køligere i vogn, kan nogen fortælle mig, hvis denne køler vil have nok clearance på dette bundkort? Jeg har en fuld størrelse ATX sag, der vil håndtere den dybde køligere. Jeg tror, at det vil dække første 2 ram slots, men jeg tror, at det vil klare de to andre, nogen har nogen udtalelser? Jeg indser, at bare at kigge på billeder er det svært at sige med sikkerhed. Tak for eventuelle udtalelser! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| $ 69 for en CPU køler? Bare købe en Xigmatek for halv pris ..
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " Mit system: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Hi Carbon, har de dem på nye ægget? den grund, jeg beder om, er jeg også har en Plextor dvd-brænder i min indkøbsvogn. Har du en model # eller link til køligere? Tak igen, du er en stor hjælp! også, i mit sted, det rammer 85 grader med luft kører det er derfor, jeg er bange for bestanden køligere i den kommende sommer. |
|
| |||
| |||
| Ah, jeg fandt det! Thanks a lot. |
|
| |||
| |||
| Hente dette også nemmere at installere denne måde.
__________________ "Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " |
|
| |||
| |||
| ok, denne køler er ikke noget større derefter køligere master er det? |
|
| |||
| |||
| Det er meget mindre. Og spring for det spænd, undskyld, det er op til 775. AM2 bør bøden uden.
__________________ "Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " |
|
| |||
| |||
| lyder godt! Jeg vil gå og fjern beslaget og sted min ordre. Mange tak! |