![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| http://www.tigerdirect.com/applicati...137&CatId=2545 http://www.newegg.com/Product/Produc...82E16813131324 Minulla on jo siistimpi korissa, voi joku kertoa minulle, jos tämä jäähdytin on tarpeeksi puhdistuma tämän emolevy? Minulla on täysikokoinen ATX, että käsittelevät syvyys siistimpi. Uskon, että se kattaa ensimmäiset 2 ram lähtö, mutta luulen, että se selkeä kaksi muuta, kukaan ole mitään mielipiteitä? En, ymmärtää, että vain katsot kuvia on vaikea sanoa varmasti. Kiitos, että kaikki mielipiteet! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| 69 dollaria on CPU cooler? Just ostaa Xigmatek puoleen hintaan ..
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " My System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Hi Carbon, he ovat niitä uusia muna? syy Pyydän on myös minä, on Plextor DVD-poltin vuonna kärryni. sinulla on malli # tai linkki jäähdytin? Kiitos jälleen olet suurta apua! myös, että minun paikkani, se hits 85 astetta kanssa ilman käynnissä siksi olen pelännyt kantaliuosta viileämpi tulevana kesänä. |
|
| |||
| |||
| Ah, löysin sen! kiitos paljon. |
|
| |||
| |||
| Saada tämä Myös helpompi asentaa tällä tavalla.
__________________ "I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " |
|
| |||
| |||
| ok, tämä jäähdytin ei ole mitään suurempaa sitten jäähdytin päällikön on? |
|
| |||
| |||
| Se on paljon pienempi. Ja ohita hakasulku anteeksi, se on 775. AM2 olisi hieno ilman sitä.
__________________ "I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " |
|
| |||
| |||
| kuulostaa hyvältä! Aion mennä ja poista hakasulku ja paikka minun järjestyksessä. Kiitos paljon! |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Asus M3A78-EM Emolevy Kysymys | P5200 | CPUs, Emolevyt & RAM | 3 | 14th Aug 2009 12:28 |
| ASUS M3a78-em Usb Mouse Problem | pdljmpr | Rautatavaran Chat | 3 | 18th Apr 2009 18:23 |
| Voiko Nvidia Geforce 8500 GT Työ on Asus M3A78 EM emolevy? | P5200 | Graphics Cards & Näytöt | 8 | 18th Mar 2009 20:10 |
| Cooler Master Elite 335 ATX - Asia Tuulettimet | Ozzie82 | Kotelot & Virtalähteet | 6 | 28th Feb 2009 15:43 |
| Asus M3a78-em emolevy Bios Cool & Quiet Vaihtoehto Kysymys | P5200 | CPUs, Emolevyt & RAM | 2 | 27th Feb 2009 13:36 |
| Thread Tools | |
| |