![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| http://www.tigerdirect.com/applicati...137&CatId=2545 http://www.newegg.com/Product/Produc...82E16813131324 Ik heb al koeler in de wagen, kan iemand mij vertellen wanneer deze koeler zal genoeg ruimte op dit moederbord? Ik heb een full size ATX zaak die ook de diepte van de koeler. Ik denk dat het zal dekking eerste 2 RAM slots, maar ik denk dat het zal duidelijk zijn de andere twee, iemand nog adviezen? Ik besef dat alleen te kijken naar foto's is het moeilijk te zeggen, zeker. Bedankt voor alle adviezen! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| $ 69 voor een CPU koeler? Gewoon een Xigmatek kopen voor de helft van de prijs ..
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " Mijn Systeem: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Hi Carbon, hebben zij die op nieuwe ei? de reden dat ik vraag is dat ik ook heb een Plextor dvd-brander in mijn winkelwagen. heb je een model # of link naar de koeler? Nogmaals bedankt je bent een grote hulp! ook, in mijn plaats, maar treffers 85 graden met de lucht draaien dat is waarom ik ben bang van de voorraad koeler deze komende zomer. |
|
| |||
| |||
| Ah, ik heb het gevonden! thanks a lot. |
|
| |||
| |||
| Krijgen dit ook eenvoudiger te installeren op die manier.
__________________ "Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " |
|
| |||
| |||
| Ok, deze koeler is niet groter dan de Cooler Master is het? |
|
| |||
| |||
| Het is veel kleiner. En slaat u de beugel, sorry, dat is voor 775. AM2 moet goed zonder.
__________________ "Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " |
|
| |||
| |||
| klinkt goed! Ik zal gaan en het verwijderen van de beugel en plaats mijn bestelling. Hartelijk dank! |