![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| http://www.tigerdirect.com/applicati...137&CatId=2545 http://www.newegg.com/Product/Produc...82E16813131324 Jeg har allerede kjøligere i handlekurven, kan noen fortelle meg om dette kjøler vil ha nok klaring på dette hovedkortet? Jeg har full størrelse ATX case som vil håndtere dyp kjøligere. Jeg tror det vil dekke første 2 RAM-plasser, men jeg tror den vil fjerne de to andre, noen har noen meninger? Jeg gjør, forstår at bare se på bildene er det vanskelig å si sikkert. Takk for noen meninger! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| $ 69 for et CPU-kjøler? Bare kjøpe en Xigmatek for halv pris ..
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. Min System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Hi Carbon, gjør de har de på nytt egg? grunnen jeg spør, er jeg også, har en Plextor DVD-brenner i min handlevogn. Har du en modell # eller lenke til kulere? Takk du er en stor hjelp! også, i mitt sted, det treff 85 grader med air kjøres det er derfor jeg er redd for stock kjøler dette kommer sommeren. |
|
| |||
| |||
| Ah, jeg fant den! Thanks a lot. |
|
| |||
| |||
| Få dette også enklere å installere den måten.
__________________ "Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. |
|
| |||
| |||
| ok, dette kulere er ikke noe større da kjøleanlegget master er det? |
|
| |||
| |||
| Det er mye mindre. Og hoppe brakett, beklager, det er for 775. AM2 være fint uten den.
__________________ "Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. |
|
| |||
| |||
| høres bra ut! Jeg vil gå inn og fjerne braketten og plassere bestillingen min. Mange takk! |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Asus M3A78-EM Hovedkort Spørsmål | P5200 | CPUer, Hovedkort & RAM | 3 | 14 august 2009 12:28 |
| ASUS M3a78-em USB-mus problem | pdljmpr | General Hardware Chat | 3 | 18 april 2009 18:23 |
| Vil Nvidia Geforce 8500 GT Arbeid i Asus M3A78 EM Hovedkort? | P5200 | Kabinetter & Skjermer | 8 | 18 mars 2009 20:10 |
| Cooler Master Elite 335 ATX - Case Fans | Ozzie82 | Bærevesker & Strømforsyning | 6 | 28 februar 2009 15:43 |
| Asus M3a78-em Hovedkort Biografier Cool & Quiet Tilvalg Spørsmål | P5200 | CPUer, Hovedkort & RAM | 2 | 27 februar 2009 13:36 |
| Thread Tools | |
| |