![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg har lige købt en MSI K9A2 CF bundkort. Skal jeg sætte et ATI Crossfire kort eller kan jeg bruge en SLI .... Jeg håber, jeg spurgte denne ret. I'm kinda en ny til dette. Jeg ved, at der er to typer skærmkort ...." ret ????" |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| ATI Crossfire og SLI er ikke perticular typer kort, i en møtrik skal, det er to forskellige måder for at sætte to eller flere grafikkort til at handle som én. Crossfire virker kun med ATI kort, SLI virker kun med Nvidia kort. Du kan du nogen enkelt kort med et bundkort, så længe bundkortet har den rigtige stik, og din PSU er kraftig nok, og har den rigtige stik. At bestyrelsen i perticular bord vil ikke støtte SLI, da det er en AMD Northbridge chippen. Men det kunne støtte krydsild, hvis du ønsker at gøre det, men det vil kræve yderligere undersøgelser for at sikre, hvis det er eller ej.
| |||
| |||
| ..... så betyder det jeg ville have for at få et kort, der er "ATI" krydsild klar .... jeg kan ikke bruge et kort, der er SLI???? Jeg troede dette bundkort vil arbejde med anycard???? hmmmmm >???? .... mand, jeg er forvirret .... tak for alle jeres hjælp. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Nej, du kan bruge enten ATI eller Nvidia, men hvis du ønsker at sætte 2 kort i det, de vil være ATI Så længe kortet er PCI-e du vil være fint Håber, der giver mening
www.Trade4Free.ie Den virkelige fare er ikke, at computerne begynder at tænke som mænd, men at mænd begynder at tænke som computere. Hvor der ikke er en mulighed, der kan være noget valg! ![]() Mit system: Nogle andre elsker!
|
|
| |||
| |||
| Ja, som SW sagde, undskyld, hvis jeg ikke gjorde det klart nok i mit sidste indlæg. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Bunneh på mit bord. | Eltocliousus | Off Topic Discussion | 7 | 29th Apr 2008 20:10 |
| MODEREN BESTYRELSENS HJÆLP! | lights0ut56 | CPU, bundkort og RAM | 3 | 28 januar 2008 21:45 |
| Vil denne RAM arbejde w / dette Moder Board? | Pyro | CPU, bundkort og RAM | 5 | 15 januar 2008 17:47 |
| RAM for mit bord | KillerXL5 | CPU, bundkort og RAM | 2 | 19 november 2007 12:06 |
| To Board Suggestions | Computer Spec | Fællesskabet News & Chat | 6 | 7 august 2007 14:28 |
| Thread Tools | |
| |