![]() |
|
|
|||
|
|||
|
Ik kocht een MSI K9A2 CF-moederbord. Moet ik een ATI Crossfire-kaart gebracht of kan ik gebruik maken van een SLI .... Ik hoop dat ik vroeg dit recht. Ik ben nogal een nieuwe bij. Ik weet dat er twee soorten videokaart ...." recht ????"
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
ATI Crossfire, en SLI zijn niet perticular soorten kaarten, in een notendop, het zijn twee verschillende manieren van het configureren van twee of meer grafische kaarten op te treden als een. Crossfire werkt alleen met ATI kaarten, SLI werkt alleen met Nvidia-kaarten. U kunt u een enkele kaart met een moederbord zolang het moederbord heeft het recht connector, en je voeding is krachtig genoeg en heeft het recht connectoren. Dat bord in perticular raad zal geen ondersteuning voor SLI als het een AMD northbridge chip. Wel zou crossfire ondersteuning als u wenst te doen, maar het zal verder onderzoek om ervoor te zorgen als het is of niet.
|
|||
|
|||
|
..... dus betekent dat ik zou hebben om een kaart die "ATI" Crossfire klaar .... Ik kan geen gebruik maken van een kaart die te krijgen SLI???? Ik dacht dat dit moederbord werkt met anycard???? hmmmmm >???? .... man die ik ben in de war .... bedankt voor al je hulp.
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Nee, je kunt zowel ATI-of Nvidia, maar als je 2 kaarten in te doen ze zullen moeten worden ATI
Zolang de kaart is PCI-e wordt u prima Hoop dat het zinvol
Het echte gevaar is niet dat computers beginnen te denken als mannen, maar dat mannen beginnen te denken als computers. Wanneer er geen optie, kan er geen keuze! ![]() Mijn Systeem: Enkele andere liefhebber!
|
|
|
|||
|
|||
|
Ja, als SW zei, sorry als ik niet maken duidelijk genoeg in mijn laatste bericht.
|