![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg har nettopp kjøpt en MSI K9A2 CF hovedkort. Må jeg sette et ATI Crossfire-kort eller kan jeg bruke et SLI .... jeg håper jeg spurte denne rettigheten. Jeg er ganske ny på dette. Jeg vet det finnes to typer skjermkort ...." rett ????" |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| ATI Crossfire og SLI er ikke perticular typer kort, i en mutter skall, de er to forskjellige måter å konfigurere to eller flere grafikkort til å opptre som ett. Crossfire bare fungerer med ATI-kort fungerer SLI bare med Nvidia kort. Du kan du enkelt kort med noen hovedkort så lenge hovedkortet har rett til kontakt, og PSU er kraftig nok og har rett til kontaktene. At styret i perticular Styret vil ikke støtte for SLI så det er en AMD Northbridge chip. Men det kunne støtte Crossfire hvis du ønsker å gjøre det, men det må videre undersøkelser for å forsikre om det er eller ikke.
| |||
| |||
| ..... så betyr det at jeg måtte få et kort som er "ATI" Crossfire klar .... Jeg kan ikke bruke et kort som er SLI?? Jeg trodde dette hovedkort vil fungere med anycard?? hmmmmm >???? .... mann jeg forvirret .... takk for hjelpen. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| No kan du bruke enten ATI eller Nvidia, men hvis du vil ha 2 kort i det de må ATI Så lenge kortet er PCI-e du blir fin Håp som gir mening
www.Trade4Free.ie Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som menn, men at mennene begynner å tenke som datamaskiner. Hvor det ikke er noe alternativ, kan det ikke noe valg! ![]() Min System: Noen andre lover!
|
|
| |||
| |||
| Ja, så SW sagt, beklager hvis jeg ikke gjorde det klart nok i mitt siste innlegg. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Bunneh på mitt bord. | Eltocliousus | Av Emne Diskusjon | 7 | 29 april 2008 20:10 |
| Mor STYRET HJELP! | lights0ut56 | CPUer, Hovedkort & RAM | 3 | 28 januar 2008 21:45 |
| Vil dette RAM arbeid med denne Mother Board? | Pyro | CPUer, Hovedkort & RAM | 5 | 15 januar 2008 17:47 |
| RAM for mitt bord | KillerXL5 | CPUer, Hovedkort & RAM | 2 | 19 nov 2007 12:06 |
| To styret Suggestions | Computer Spec | Community News & Chat | 6 | 7 august 2007 14:28 |
| Thread Tools | |
| |