![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| på det tidspunkt, jeg har 2 gig af ocz 1066mhz SLI klar ram ville jeg nyde godt af Også 2, får jeg
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Deres SIG siger du kører 64bit, så ja, du kan genkende alle 4 GB
hvis du havde 32 bit du kun får 3,2 eller deromkring, men det vil være en stigning, men kun mindre. i almindelighed. naturligvis, hvis du får dårligere RAM, etc resultater vil variere Mit system: hAvAAck Byg 3
|
|
| |||
| |||
| Jeg får identiske ram |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Din SIG også siger, at du har 4GB ... ?
| |||
| |||
| sin fordi jeg havde tænkt mig at få det tidligere, men thaugfht id spørge her første |
|
| ||||||||||||||
| ||||||||||||||
| Muligvis. Afhænger af en række ting, og den slags spil, du spiller. Er du har problemer i øjeblikket med stabilitet etc.? Citat:
Citat:
|
| |||
| |||
| min boot er 27 om ubuntu med mine 750 gig Seagate barracuda |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citat:
|
| |||
| |||
| prøv ubuntu er støvler i den halve tid af vinduer |
|
| |||
| |||
| Jeg forsøgte en tri-boot med XP, Vista og Ubuntu, og det mislykkedes, usle. Først den nye opstartsindlæseren Vista havde var ikke arbejder, og hvornår det skete, det GRUB loader bare lo, da jeg prøvede det. Når jeg får min nye bygge sorteret, I'll være nødlanding på vandet de raptors (og er til salg), da de egentlig ikke tilbyde en hurtigere stigning for mine behov i forhold til en stor 500 GB hdd. Jeg vil også forsøge at tri-boot igen, mellem XP Pro, Vista Ultimate (32/64) og Ubuntu. Indtil da, jeg har mere end nok om min mening
__________________ Woah! Du har fundet min hemmelighed punktum! lol, n00b. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Hvad er en sag fan, og hvordan vil det gavne | Veng jeg | Cases & Strømforsyninger | 1 | 21. nov 2008 01:16 |
| Thread Tools | |
| |