![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Tällä hetkellä minulla on 2 keikka on OCZ 1066mhz SLI valmis ram olisi i hyötyä anther 2, saan
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| teidän sig sanoo olet suorittanut 64bit, niin kyllä, voit tunnistaa kaikki 4 keikat
| |||
| |||
| i saavat samat ram |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Sinun sig myös sanoo olet 4GB ... ?
| |||
| |||
| sen vuoksi, että olin menossa saada se aiemmin, mutta thaugfht id kysyä ensin täällä parlamentissa |
|
| ||||||||||||||
| ||||||||||||||
| Mahdollisesti. Riippuu erilaisia asioita ja sellaisia pelejä olet soittamassa. Onko sinulla ongelmia tällä hetkellä vakaus jne.? Quote:
Quote:
|
| |||
| |||
| minun boot on 27 ubuntu minun 750 keikka Seagate Barracuda |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Quote:
|
| |||
| |||
| Yritän ubuntu on saappaat ja puoli aikaan ikkunoiden |
|
| |||
| |||
| I yritti tri-boot kanssa XP, Vista ja Ubuntu, ja se epäonnistui surkeasti. Ensinnäkin uusi käynnistyslataimen Vista oli ei toiminut, ja kun se, että GRUB loader vain nauroi, kun olen yrittänyt sitä. Kun saan uuden rakentaa LAJITTELE, otan pakkolasku veteen ja raptors (ja myytävänä), sillä ne eivät todellakaan tarjota nopeus kasvaa minun tarpeisiin verrattuna suuri 500GB hdd. Otan myös yritetään tri käynnistyksen uudelleen, välillä XP Pro, Vista Ultimate (32/64) ja Ubuntu. Siihen asti, minulla on enemmän kuin tarpeeksi mielessäni
__________________ Woah! Löysit salainen lause! lol, n00b. |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Mikä on asian fani ja miten se hyödyttää | Veng I | Kotelot & Virtalähteet | 1 | 21. marraskuu 2008 01:16 |
| Thread Tools | |
| |