![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| op het moment heb ik 2 gig van ocz 1066MHz SLI gereed ram zou ik profiteren van anther 2, krijg ik
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| uw sig zegt u 64bit, en ja, u herkent alle 4 optredens
| |||
| |||
| i will get identieke ram |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Je sig zegt ook u 4GB ... ?
| |||
| |||
| haar, omdat ik zou gaan krijgen, maar eerder thaugfht id vragen hier eerst |
|
| ||||||||||||||
| ||||||||||||||
| Misschien. Hangt af van een veelheid van dingen en het soort games je speelt. Bent u problemen ondervindt op dit moment met de stabiliteit etc? Citaat:
Citaat:
|
| |||
| |||
| mijn boot is 27 over ubuntu met mijn 750 gig Seagate Barracuda |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citaat:
|
| |||
| |||
| proberen ubuntu is laarzen in de helft van de tijd van Windows |
|
| |||
| |||
| Ik heb geprobeerd een tri-boot met XP, Vista en Ubuntu, en dat is mislukt, jammerlijk. Ten eerste de nieuwe bootloader Vista was het niet deed, en wanneer zij dat deed, de GRUB-loader net lachte toen ik dat probeerde. Zodra ik mijn nieuwe bouwen gesorteerd, Ik kom water de roofvogels (en te koop zijn), omdat zij niet echt een snelheid verhoging voor mijn behoeften in vergelijking met een groot 500GB hdd. Ik zal ook proberen de tri-boot weer tussen XP Pro, Vista Ultimate (32/64) en Ubuntu. Tot dan, ik heb meer dan genoeg in mijn gedachten
__________________ Woah! Je vond mijn geheime zin! lol, n00b. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Wat is een geval fan en hoe is dit voordeel | Veng I | Cases & Power Supplies | 1 | 21 nov 2008 01:16 |
| Thread Tools | |
| |