![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| akkurat når jeg har 2 gig av ocz 1066MHz SLI ready ram skulle jeg dra nytte av anther 2, vil jeg få
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| din sig sier du kjører 64bit, så ja, vil du gjenkjenne alle 4 gigabyte
| |||
| |||
| jeg vil bli identisk ram |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ditt sig også sier du har 4GB ... ?
| |||
| |||
| den fordi jeg skulle få den tidligere, men thaugfht id spør her først |
|
| ||||||||||||||
| ||||||||||||||
| Muligens. Avhengig av en rekke ting, og hva slags spill du spiller. Er du har problemer i øyeblikket med stabilitet osv.? Sitat:
Sitat:
|
| |||
| |||
| min oppstart er 27 på ubuntu med 750 gig Seagate Barracuda |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Sitat:
|
| |||
| |||
| prøve ubuntu er støvlene på halve tiden av vinduer |
|
| |||
| |||
| Jeg forsøkte en tri-boot med XP, Vista og Ubuntu, og det mislyktes, miserably. Først den nye bootloader Vista hadde ikke virket, og når den gjorde det grub loader bare lo da jeg prøvde det. Når jeg får min nye sortert, vil jeg være ditching den raptors (og er til salgs) som de ikke egentlig har en hastighet øke for mine behov i forhold til et stort 500GB HDD. Jeg vil også være forsøker tri-boot igjen mellom XP Pro, Vista Ultimate (32/64) og Ubuntu. Till så har jeg mer enn nok for meg
__________________ Woah! Du fant min hemmelige setningen! lol, n00b. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Hva er en sak fan, og hvordan vil det nytte | Veng jeg | Bærevesker & Strømforsyning | 1 | 21 nov 2008 01:16 |
| Thread Tools | |
| |