![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| För tillfället har jag 2 gig i ocz 1066MHz SLI klar ram skulle jag dra nytta av anther 2, kommer jag att få
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| ditt sig säger du köra 64bit, så ja, du kan känna igen alla 4 gig
| |||
| |||
| Jag kommer att få samma ram |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Din sig säger även du har 4GB ... ?
| |||
| |||
| dess att jag skulle få det tidigare men thaugfht id be här första |
|
| ||||||||||||||
| ||||||||||||||
| Möjligen. Beror på olika saker och den typ av spel du spelar. Har du problem just nu med stabilitet etc? Citat:
Citat:
|
| |||
| |||
| min boot är 27 på ubuntu med min 750 gig Seagate Barracuda |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citat:
|
| |||
| |||
| prova Ubuntu är stövlar på halva tiden av fönster |
|
| |||
| |||
| Jag försökte en tri-boot med XP, Vista och Ubuntu, men det misslyckades, numera ynkligt. Först den nya starthanteraren Vista hade inte fungerade, och när den gjorde det GRUB loader bara skrattade när jag provat det. När jag får min nya bygga sorteras, I'll be dumpar de Rovfåglar (och är till försäljning) som de egentligen inte erbjuda en snabbare ökning för mina behov, jämfört med en stor 500 GB HDD. Jag ska också försöka att tri-boot igen mellan XP Pro, Vista Ultimate (32/64) och Ubuntu. Till då, jag har mer än tillräckligt för mig
__________________ Woah! Du har hittat min hemliga meningen! lol, n00b. |