![]() |
|
| |||
| |||
| Hey folk! Bare opgradere en anden computer som sædvanlig ![]() Im sætte en Intel Pentium D820 (samme som min egen) til et ASUS P5S800 VM / S Motherboard. Jeg har den samme processor i min computer på et Abit Fatal1ty FP-IN9 bundkort og det virker GREAT! men tænkte, om det vil fungere i et ASUS bundkort, jeg har læst bundkortet specs, men for at være ærlig en masse af det kinda betyder intet for mig soooo kan nogen hjælpe bedes ![]() også kan du fortælle mig, om det vil være ok i motherbard som min processor vejledningen står, at "manglende brug af et passende motherbard kan resultere i ustabile systemets drift og kører processoren ud af specifikation" Mange tak: |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Asus siger, at de støtter D CPU'er, en måde er at prøve det, vil enten arbejde eller vil det ikke.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg tænke det skulle virke fint i toppen af mit hoved. Som Dave sagde, intet at dårlig skal ske, hvis det ikke er understøttet. Du kan evt skrive til BIOS, før du ændrer processoren, hvis det var kun understøttes i en nyere BIOS-version.