![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei ihmiset! Just päivitystä toiseen tietokoneeseen kuten tavallista ![]() Im laskemisesta Intel Pentium D820 (sama kuin oma) joka ASUS P5S800 VM / S emolevy. Minulla on sama prosessori Oma tietokone on ABIT Fatal1ty FP-IN9 emolevy ja se toimii hyvin! mutta sitä mietin, jos se toimii asus emolevy, olen lukenut emolevyn tiedot vaan olla rehellinen paljon se kinda tarkoittaa minulle mitään soooo voi joku auttaa kiitos ![]() Lisäksi voit kertoa minulle, jos se on ok, että motherbard kuin minun prosessori ohjeet lukee "ei käytetä asianmukaisella motherbard voi johtaa epävakaa järjestelmän toiminnan ja suorittaa prosessori ulos eritelmällä" Monet Kiitos: |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Asus sanoa ne tukevat D CPUs, yksi tapa on kokeilla, se joko työ-tai se ei ole.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Minä ajattele Sen pitäisi toimia sakko top of my head. Kuten Dave sanoi, mitään huonoa pitäisi tapahtua, jos sitä ei tueta. Haluat ehkä flash BIOS ennen kuin muutat prosessorin tapauksessa se oli vain tukea uudempi BIOS-versio.