![]() |
|
|
|||
|
|||
|
Hey mensen!
Gewoon upgraden een andere computer zoals gewoonlijk ![]() Im brengen een Intel Pentium D820 (zelfde als mijn eigen) in een ASUS P5S800 VM / S moederbord. Ik heb dezelfde processor in mijn computer op een Abit Fatal1ty FP-IN9 moederbord en het werkt geweldig! maar vroeg me af of het zal werken in de asus moederbord, ik heb het moederbord specs, maar om eerlijk te zijn een beetje veel van het betekent niets voor me soooo kan iemand helpen aub ![]() Ook kunt u mij vertellen wanneer het zal worden op OK in het moederbord als mijn processor instructies zegt "niet naar een geschikte moederbord gebruik kan leiden tot instabiele werking van het systeem en voert de processor uit de specificatie" Many thanks: |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Asus zeggen dat ze steun D CPU's, een manier is om het te proberen, zal ofwel werken of het zal niet.
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Ik denken het zou moeten werken geldboete van de bovenkant van mijn hoofd.
Zoals Dave al zei, niets te slecht zou moeten gebeuren als het niet wordt ondersteund. Misschien wilt u flash de BIOS voordat u de processor verandering in geval was het alleen ondersteund in een nieuwere BIOS-versie.