![]() |
|
| |||
| |||
| Hej människor! Bara uppgradering annan dator som vanligt ![]() Im sätta en Intel Pentium D820 (samma som mitt eget) i en ASUS P5S800 VM / S moderkort. Jag har samma processor i min dator på ett Abit Fatal1ty FP-IN9 moderkort och den arbeten stor! men undrar om det kommer att fungera på ASUS moderkort, jag har läst moderkortet specifikationer men att vara ärlig mycket av det ganska betyder inget för mig soooo kan någon hjälpa behaga ![]() också kan du berätta om det blir ok i motherbard som min processorinstruktioner säger "underlåtenhet att använda en lämplig motherbard kan leda till instabila fungera och köra processorn inom specifikationen" Många tak: |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Asus säger att de stöder D processorer, ett sätt är att prova det, kommer antingen arbetar eller kommer det inte.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| I tänka Det bör fungera bra i toppen av mitt huvud. Som Dave sa, inget att dåligt skulle hända om det inte stöds. Du kanske vill uppgradera BIOS innan du ändrar processorn ifall det stöddes bara i en nyare BIOS-version.
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| För mycket processor används? | chrismorris730 | General Software Chat | 7 | 16:e sep 2008 11:28 |
| Hjälp vad processorn vänligen hjälp | samwar003 | Processorer, moderkort & RAM | 20 | 5 februari 2008 07:41 |
| Behöver du hjälp på processor. | banjo7 | Processorer, moderkort & RAM | 1 | 29 december 2007 10:14 |
| Vilken processor | deeajz | Processorer, moderkort & RAM | 2 | 22 december 2007 16:20 |
| Vilken processor? | mcdden2 | Processorer, moderkort & RAM | 4 | 18 oktober 2007 07:01 |
| Thread Tools | |
| |