vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > CPUs, Emolevyt & RAM

Register

Onko tämä RAM työn w / tämä äiti hallituksen?

Reply

Thread Tools
Old 14 tammikuu 2008, 17:41
Uusi Jäsen

Default Onko tämä RAM työn w / tämä äiti hallituksen?

Ennen kuin voin ostaa tämän RAM haluaisin tietää, jos se toimii äitini aluksella. On vain yksi asia, josta olen todella on kysymys.

Tämä on minun emolevy "GIGABYTE GA-P35-DS3L LGA 775 Intel P35 ATX Intel Motherboard":
> http://www.newegg.com/Product/Produc...82E16813128059

Ratkaisevaa
>> http://www.crucial.com/uk/store/list...8rev.% 201,0% 29

Tämä on RAM haluan "G. SKILL 2GB (2 x 1GB) 240-Pin DDR2 SDRAM DDR2 800 (PC2 6400) Dual Channel":
> http://www.newegg.com/Product/Produc...82E16820231098

Asia, joka minun on kysymys on tämä:

Muisti:
  • Number of Memory Slots: 4 x 240pin
  • Muisti Vakio DDR2: 1066
  • Muistin enimmäismäärä Tuetut: 8GB
  • Dual Channel Tuetut: Kyllä
Koska piirilevy sanoo kestää eikä 800 se silti ottaa RAM?
Old 14 tammikuu 2008, 18:55
Uusi Jäsen

Quote:
Originally Posted by Pyro View Post
Koska piirilevy sanoo 1066 Memory se ottaa 800 on se silti ottaa 800 RAM?
Sorry Miss tyyppejä. Ja kaksinkertainen postitse, en näe Edit-painike: /.

* Edit *
On oltava ajastin, ja kaipasin sitä.
Old 14 tammikuu 2008, 22:59
Rahoittajien ryhmän

Kyllä. Se kestää, että nopeus, ei vain siitä, että nopeus. Jos olet overclocker ja haluavat ajaa enemmän FSB murehtimatta RAM lyödä seinään, voit halutessasi saada suuremman nopeuden RAM-muistia, mutta jos ei, mene ja 800.

My System: 日夏子

Processor (s):
Core 2 Duo E6400 2,13 -> 3.01ghz
Emolevy:
MSI P6N SLI Platinum LGA 775
RAM-muisti:
2GB Patriot Extreme Performance
Graphics Card (s):
PNY 8800GTS 320MB
Äänikortti:
Sound Blaster Xtremegamer 7.1
Kiintolevy (t):
80 Gt + 500 Gt
Optinen asema (t):
2x SATA
Asia / PSU:
Antec 900 + 620W Aerocool zeroDBA
Jäähdytys:
4x 120mm Yate-Loon + 200mm alkuun
Network / Internet:
Qwest
Monitor (t):
Dell 22 "S2209W (1920x1080)
Operating System (s):
Windows XP + 7
Old 15 tammikuu 2008, 05:31
Uusi Jäsen

Ya, minä en aio huolehtia siitä OCing tässä tietokoneessa. Olen vasta 18, ja voi vain jaella rahaa uusiin osiin, jos olen kehua: /.

Thanks for conformation.
Old 15 tammikuu 2008, 05:50
Rahoittajien ryhmän

Eh, ei voi todella "isku" osat OCing. Paras vastaavasti on laskuvarjourheilu. Ihmiset näkevät sen sellaisena kuin se on valtava riski, mutta jos tiedät perustaidot (miten vetää hemmetin johtoa!) On vähemmän vaarallista kuin paljon muuta. Itse asiassa nostaa FSB merkitsee lähes nollaan riski - se on vain silloin, kun aloitat Messing ympäriinsä jännitteellä että olet vaarassa tehdä vahinkoa, ja se on suhteellisen turvallinen myös. Minulla on vapaa ,8 GHz vain nostamalla minun FSB, kun noin 30 minuuttia yhteensä, ja antaa minulle suoritin, joka maksaisi siten enemmän, jos olisin ostanut sen varastosta. Vain aktiivinen riski on, että et käynnistää Windowsin tai se lukittuu, kun pelaa - ja tässä tapauksessa, sinun tarvitsee vain takaisin alas FSB noin 10MHz ja yritä uudelleen.

Kummassakin tapauksessa, toivottavasti se toimii sinulle. Pidän tätä G-Skill RAM-muistia käsitellään jaksossa Newegg Uutiskirje melko vähän, ja kun olen ensin hylkäsi sen talousarvion RAM tiedot ja arviot näyttävät vakuuttavia. Menen katsomaan minun uutiskirjeessä ja katso, jos en löydä promo koodin käteistä rahaa pois, syynä että on melko yhteistä tämän muistia. Jos en, minä muokata tätä viestiä.

EDIT: Ei, siellä on noin 1066 on 75 dollaria, mutta mitään alennusta, että RAM-muistia. Edelleen, se on aika halpaa - go hog luonnonvaraiset:)
Old 15 tammikuu 2008, 17:47
Uusi Jäsen

Quote:
Originally Posted by Carbon View Post
Eh, ei voi todella "isku" osat OCing. Paras vastaavasti on laskuvarjourheilu. Ihmiset näkevät sen sellaisena kuin se on valtava riski, mutta jos tiedät perustaidot (miten vetää hemmetin johtoa!) On vähemmän vaarallista kuin paljon muuta. Itse asiassa nostaa FSB merkitsee lähes nollaan riski - se on vain silloin, kun aloitat Messing ympäriinsä jännitteellä että olet vaarassa tehdä vahinkoa, ja se on suhteellisen turvallinen myös. Minulla on vapaa ,8 GHz vain nostamalla minun FSB, kun noin 30 minuuttia yhteensä, ja antaa minulle suoritin, joka maksaisi siten enemmän, jos olisin ostanut sen varastosta. Vain aktiivinen riski on, että et käynnistää Windowsin tai se lukittuu, kun pelaa - ja tässä tapauksessa, sinun tarvitsee vain takaisin alas FSB noin 10MHz ja yritä uudelleen.

Kummassakin tapauksessa, toivottavasti se toimii sinulle. Pidän tätä G-Skill RAM-muistia käsitellään jaksossa Newegg Uutiskirje melko vähän, ja kun olen ensin hylkäsi sen talousarvion RAM tiedot ja arviot näyttävät vakuuttavia. Menen katsomaan minun uutiskirjeessä ja katso, jos en löydä promo koodin käteistä rahaa pois, syynä että on melko yhteistä tämän muistia. Jos en, minä muokata tätä viestiä.

EDIT: Ei, siellä on noin 1066 on 75 dollaria, mutta mitään alennusta, että RAM-muistia. Edelleen, se on aika halpaa - go hog luonnonvaraiset:)
Vau, en tajunnut, että noin OCing. Olen aina ajatellut, että jotkut ihmiset puhalsi niiden osien / äiti levyt yrittää OC niiden tietokoneeseen ylikuumenemisen niiden rig. En silti usko, että aion yrittää sotkea sitä, koska isäni on halukas ostamaan minulle osaa rakentaa tietokoneita muutaman vuoden välein, joten minä vain tehdä, mitä voin saada ja oppia rikollisuuden kanssa jonkun kokeneen siinä.

Ja se on vielä paljon ja 1066, mutta en usko, että voit voittaa 2GB 45, ja G. Skill on paljon hyviä arvosteluja, joten otan: D
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.