![]() |
|
| |||
| |||
| Voordat ik dit RAM Ik wil weten of het zal werken met mijn moeder aan boord. Er is maar een ding dat ik echt een vraag over. Dit is mijn moederbord "Gigabyte GA-P35-DS3 LGA 775 Intel P35 ATX Intel moederbord": > http://www.newegg.com/Product/Produc...82E16813128059 Crucial ding >> http://www.crucial.com/uk/store/list...8rev.% 201,0% 29 Dit is het RAM-geheugen I Want "G. SKILL 2GB (2 x 1 GB) 240-Pin DDR2 SDRAM-DDR2 800 (PC2 6400) Dual Channel": > http://www.newegg.com/Product/Produc...82E16820231098 Het ding Ik heb een vraag over het volgende: Geheugen:
|
|
| |||
| |||
| Citaat:
* Edit * Er moet een timer, en ik miste het. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ja. Het zal duren tot die snelheid, en niet alleen die snelheid. Als je een overkloker en willen draaien met een hogere FSB zonder zich te bekommeren over het interne geheugen het raken van de muur, kunt u om de hogere snelheid RAM-geheugen, maar zo niet, ga dan voor de 800.
| |||
| |||
| Ya, ik ga niet druk te maken over OCing deze computer. Ik ben pas 18 en kan niet zomaar schotel uit het geld voor nieuwe onderdelen, als ik een klap: /. Bedankt voor de bevleesdheid. |
|
| |||
| |||
| Eh, kan je niet echt "blazen" delen OCing. De beste analogie is te skydiven. Mensen zien het als een groot risico, maar als je weet dat de basisvaardigheden (hoe te trekken een verdomd snoer!) Het is minder riskant dan een heleboel andere dingen. In feite is het verhogen van de FSB houdt bijna nul-risico - het is pas wanneer je begint te rommelen met een spanning die je het risico schade te doen, en dat relatief veilig is als goed. Ik heb een vrij ,8-GHz alleen door het verhogen van mijn FSB, waarbij ongeveer 30 minuten in totaal, en geeft me een processor die veel meer zou kosten had ik gekocht op voorraad is. De enige actieve risico is dat je niet opstarten in Windows of deze is vergrendeld tijdens het spelen van een spel - en in dit geval, het enige wat je hoeft te doen is terug naar beneden over je FSB-10MHz en probeer het opnieuw. In beide gevallen hoop dat het werkt voor u uitzoeken. Ik zie dit G-Skill RAM in de aanbiedingen sectie op de Newegg nieuwsbrief nogal een beetje, en terwijl ik op het eerste af, omdat de begroting ram de specs en reviews kijken overtuigend. Ik ga een kijkje nemen op mijn nieuwsbrief en kijken of ik kan niet een promo-code te vinden voor wat geld uit, want dat vrij algemeen met deze RAM-geheugen. Als ik dat doe, dan bewerk ik dit bericht. EDIT: Nope, er is wat 1066 voor $ 75, maar geen korting op dat het RAM. Toch is het erg goedkoop - go hog wild:) |
|
| |||
| |||
| Citaat:
En dat is nog steeds een goede deal voor de 1066, maar ik denk niet dat je kunt verslaan 2GB voor 45, en dat G. Skill heeft veel goede reviews, dus ik breng het wel: D. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Wat Moeder raad is goed voor mij? | sunnyatscot | CPUs, Moederborden & RAM | 5 | 19 nov 2008 05:56 |
| MOEDER PENSION HELP! | lights0ut56 | CPUs, Moederborden & RAM | 3 | 28 Jan 2008 21:45 |
| Nieuw moederbord | marsay001 | CPUs, Moederborden & RAM | 7 | 18 Jan 2008 10:37 |
| Moeder raad vragen | evoriot | CPUs, Moederborden & RAM | 4 | 18 Jan 2008 04:23 |
| Moeder boord | anwar_auctions | CPUs, Moederborden & RAM | 1 | 20 mei 2007 22:46 |
| Thread Tools | |
| |