mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > CPUs, Moederborden & RAM

Register

Zal dit werken RAM w / dit moederbord?

Reply

Thread Tools
Old 14 januari 2008, 17:41
Nieuw Lid Fractie

Default Zal dit werken RAM w / dit moederbord?

Voordat ik dit RAM Ik wil weten of het zal werken met mijn moeder aan boord. Er is maar een ding dat ik echt een vraag over.

Dit is mijn moederbord "Gigabyte GA-P35-DS3 LGA 775 Intel P35 ATX Intel moederbord":
> http://www.newegg.com/Product/Produc...82E16813128059

Crucial ding
>> http://www.crucial.com/uk/store/list...8rev.% 201,0% 29

Dit is het RAM-geheugen I Want "G. SKILL 2GB (2 x 1 GB) 240-Pin DDR2 SDRAM-DDR2 800 (PC2 6400) Dual Channel":
> http://www.newegg.com/Product/Produc...82E16820231098

Het ding Ik heb een vraag over het volgende:

Geheugen:
  • Number of Memory Slots: 4 × 240pin
  • Standaard DDR2 Geheugen: 1066
  • Maximaal Geheugen Ondersteund: 8GB
  • Dual-channel ondersteund: Ja
Aangezien de moeder zegt dat het bestuur neemt, en niet 800 zal het nog steeds het RAM-geheugen?
Old 14 januari 2008, 18:55
Nieuw Lid Fractie

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pyro View Post
Aangezien de raad van bestuur zegt Moeder 1066 voor Memory zal het nemen de 800 zal het nog steeds de 800 RAM?
Sorry voor de soorten missen. En voor de dubbele post, heb ik niet zie een edit-knop: /.

* Edit *
Er moet een timer, en ik miste het.
Old 14 januari 2008, 22:59
Donor Groep

Ja. Het zal duren tot die snelheid, en niet alleen die snelheid. Als je een overkloker en willen draaien met een hogere FSB zonder zich te bekommeren over het interne geheugen het raken van de muur, kunt u om de hogere snelheid RAM-geheugen, maar zo niet, ga dan voor de 800.

Mijn Systeem: 日夏子

Processor (s):
Core 2 Duo E6400 2.13 -> 3.01ghz
Moederbord:
MSI P6N SLI Platinum LGA 775
RAM Geheugen:
2GB Patriot Extreme Performance
Graphics Card (s):
PNY 8800GTS 320MB
Sound Card:
Sound Blaster Xtremegamer 7.1
Hard Drive (s):
80GB + 500GB
Optische Drive (s):
2x SATA
Case / PSU:
Antec 900 + 620W Aerocool zeroDBA
Koeling:
4x 120mm Yate Loon-200mm + top
Netwerk / Internet:
Qwest
Monitor (s):
Dell 22 "S2209W (1920x1080)
Operating System (s):
Windows XP + 7
Old 15 januari 2008, 05:31
Nieuw Lid Fractie

Ya, ik ga niet druk te maken over OCing deze computer. Ik ben pas 18 en kan niet zomaar schotel uit het geld voor nieuwe onderdelen, als ik een klap: /.

Bedankt voor de bevleesdheid.
Old 15 jan 2008, 05:50
Donor Groep

Eh, kan je niet echt "blazen" delen OCing. De beste analogie is te skydiven. Mensen zien het als een groot risico, maar als je weet dat de basisvaardigheden (hoe te trekken een verdomd snoer!) Het is minder riskant dan een heleboel andere dingen. In feite is het verhogen van de FSB houdt bijna nul-risico - het is pas wanneer je begint te rommelen met een spanning die je het risico schade te doen, en dat relatief veilig is als goed. Ik heb een vrij ,8-GHz alleen door het verhogen van mijn FSB, waarbij ongeveer 30 minuten in totaal, en geeft me een processor die veel meer zou kosten had ik gekocht op voorraad is. De enige actieve risico is dat je niet opstarten in Windows of deze is vergrendeld tijdens het spelen van een spel - en in dit geval, het enige wat je hoeft te doen is terug naar beneden over je FSB-10MHz en probeer het opnieuw.

In beide gevallen hoop dat het werkt voor u uitzoeken. Ik zie dit G-Skill RAM in de aanbiedingen sectie op de Newegg nieuwsbrief nogal een beetje, en terwijl ik op het eerste af, omdat de begroting ram de specs en reviews kijken overtuigend. Ik ga een kijkje nemen op mijn nieuwsbrief en kijken of ik kan niet een promo-code te vinden voor wat geld uit, want dat vrij algemeen met deze RAM-geheugen. Als ik dat doe, dan bewerk ik dit bericht.

EDIT: Nope, er is wat 1066 voor $ 75, maar geen korting op dat het RAM. Toch is het erg goedkoop - go hog wild:)
Old 15 januari 2008, 17:47
Nieuw Lid Fractie

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Carbon View Post
Eh, kan je niet echt "blazen" delen OCing. De beste analogie is te skydiven. Mensen zien het als een groot risico, maar als je weet dat de basisvaardigheden (hoe te trekken een verdomd snoer!) Het is minder riskant dan een heleboel andere dingen. In feite is het verhogen van de FSB houdt bijna nul-risico - het is pas wanneer je begint te rommelen met een spanning die je het risico schade te doen, en dat relatief veilig is als goed. Ik heb een vrij ,8-GHz alleen door het verhogen van mijn FSB, waarbij ongeveer 30 minuten in totaal, en geeft me een processor die veel meer zou kosten had ik gekocht op voorraad is. De enige actieve risico is dat je niet opstarten in Windows of deze is vergrendeld tijdens het spelen van een spel - en in dit geval, het enige wat je hoeft te doen is terug naar beneden over je FSB-10MHz en probeer het opnieuw.

In beide gevallen hoop dat het werkt voor u uitzoeken. Ik zie dit G-Skill RAM in de aanbiedingen sectie op de Newegg nieuwsbrief nogal een beetje, en terwijl ik op het eerste af, omdat de begroting ram de specs en reviews kijken overtuigend. Ik ga een kijkje nemen op mijn nieuwsbrief en kijken of ik kan niet een promo-code te vinden voor wat geld uit, want dat vrij algemeen met deze RAM-geheugen. Als ik dat doe, dan bewerk ik dit bericht.

EDIT: Nope, er is wat 1066 voor $ 75, maar geen korting op dat het RAM. Toch is het erg goedkoop - go hog wild:)
Wow, ik wist niet dat dat ongeveer OCing. Ik heb altijd gedacht dat sommige mensen bliezen hun onderdelen / moederborden proberen te OC hun computer door oververhitting hun tuigage. Ik nog steeds denk niet dat ik ga proberen te knoeien met haar, want mijn vader is bereid om voor me kopen onderdelen om computers te bouwen om de paar jaar, dus ik neem wat ik kan krijgen en leren hoe OC met iemand die ervaring in.

En dat is nog steeds een goede deal voor de 1066, maar ik denk niet dat je kunt verslaan 2GB voor 45, en dat G. Skill heeft veel goede reviews, dus ik breng het wel: D.
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Wat Moeder raad is goed voor mij? sunnyatscot CPUs, Moederborden & RAM 5 19 nov 2008 05:56
MOEDER PENSION HELP! lights0ut56 CPUs, Moederborden & RAM 3 28 Jan 2008 21:45
Nieuw moederbord marsay001 CPUs, Moederborden & RAM 7 18 Jan 2008 10:37
Moeder raad vragen evoriot CPUs, Moederborden & RAM 4 18 Jan 2008 04:23
Moeder boord anwar_auctions CPUs, Moederborden & RAM 1 20 mei 2007 22:46
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.