![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hej Jeg har netop opgraderet min maskine fra en Athlon XP1600 til en XP2700. Alle indstillingerne synes korrekt. Men Windows vil ikke fungere. Når jeg starte op maskinen, evertthing er fint, og når dos vinduer skærmen kommer med de fremskridt bar - Thats fine. Derefter en af to problemer happend. Enten maskinen retarts sig lige før Windows grafiske interface med de fremskridt kommer på eller (mest almindelige) de grafiske interface kommer op, men de fremskridt bar sticks halvvejs og Thats det. Hjælp Please, jeg har ingen hår venstre |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Sounds like it's overophedning, skal du kontrollere alle dine fans, fjerne og udskifte dem.
| |||
| |||
| Tak, Jeg har sat en ny, bedre fan på. CPU temp viser 48 grader. Den eneste måde jeg har fundet til at komme ind Winows er at deaktivere LAN i BIOS. Men jeg har nu ingen USB på alle, og har forsøgt igen at installere bundkort drivere. I'm going at installere en kopi af Windows XP senere. |
|
| |||
| |||
| 1.AuitoRestart dit system kan være der er et problem med Processor Fan, tjek det nu. 2. Over Opvarmning. 3. Nogle af de systemfiler er muligvis beskadiget eller mangler. 4. Kan startsektoren er inficeret med virus 5. Kan MBR er smittet eller er beskadiget. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| I Need Windows 2000 Pro + XP Pro! | triathleterob | Windows-operativsystemer | 14 | 4. maj 2009 13:22 |
| Kan ikke installere Windows 2000 eller Windows ME | tomthedrummer1992 | Windows-operativsystemer | 18 | 4 april 2008 11:14 |
| AMD Athlon XP2700 og Windows 2000 | bacchus21 | CPU, bundkort og RAM | 5 | 8 oktober 2007 05:17 |
| Windows 2000 Pro Password | Paddy101 | Laptops, Mobiles & PDA'er | 3 | 7 oktober 2007 00:23 |
| Windows 2000 prof. | Omer | Windows-operativsystemer | 1 | 27 juli 2007 16:31 |
| Thread Tools | |
| |