![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hoi Ik heb net een upgrade van mijn machine vanaf een Athlon XP1600 tot een XP2700. Alle instellingen lijken correct. Maar Windows zal niet werken. Toen ik het opstarten van de machine, evertthing is prima, en wanneer de dos windows scherm komt met de vooruitgang bar - thats geldboete. Toen een van de twee problemen gebeurd. Hetzij de machine retarts zelf net voor de grafische interface van Windows met de vooruitgang komt Or (meest voorkomende) de grafische interface komt, maar de vooruitgang bar stokjes halverwege en thats it. Help alsjeblieft, ik heb geen haaruitval links |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Sounds like it's oververhitting, controleer al uw ventilatoren, verwijderen en vervangen.
| |||
| |||
| Bedankt, Ik heb een nieuwe, betere ventilator aan. De CPU temp toont 48 graden. De enige manier waarop ik hebben gevonden om in Winows is het uitschakelen van het LAN in de bios. Maar nu heb ik geen USB op alle, en hebben geprobeerd opnieuw installeren van het moederbord drivers. Ik ga om een exemplaar van Windows XP later. |
|
| |||
| |||
| 1.AuitoRestart uw systeem kan er een probleem is met Processor Ventilator, check it now. 2. Meer dan Verwarming. 3. Sommige van de System-bestanden zijn mogelijk beschadigd of ontbreekt. 4. Mag Boot Sector is geïnfecteerd door het virus 5. Mag MBR is besmet of beschadigd. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| I Need Windows 2000 Pro + XP Pro! | triathleterob | Windows besturingssystemen | 14 | 4 mei 2009 13:22 |
| Kan niet installeren van Windows 2000 of Windows ME | tomthedrummer1992 | Windows besturingssystemen | 18 | De 4 april 2008 11:14 |
| AMD Athlon XP2700 en Windows 2000 | bacchus21 | CPUs, Moederborden & RAM | 5 | 8 okt 2007 05:17 |
| Windows 2000 Pro Wachtwoord | Paddy101 | Laptops, Mobiles & PDA's | 3 | 7th Oct 2007 00:23 |
| Windows 2000 prof | Omer | Windows besturingssystemen | 1 | 27 jul 2007 16:31 |
| Thread Tools | |
| |