![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hej Jag har precis uppgraderat min dator från en Athlon XP1600 till en XP2700. Alla inställningar verkar korrekta. Men fönstren kommer inte att fungera. När jag starta upp maskinen, evertthing är bra, och när DOS fönster skärmen startar med Förloppsindikatorn - thats fine. Då ett av två problem som hände. Antingen maskinen retarts sig strax före fönster grafiskt gränssnitt med de framsteg som kommer på eller (vanligast) det grafiska gränssnittet kommer upp, men Förloppsindikatorn minnen halvvägs och thats det. Hjälp snälla, jag har inget hår kvar |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Låter som det är överhettning, kontrollera alla dina fans, ta bort och ersätta dem.
| |||
| |||
| Tack, Jag har satt en ny, bättre fläkt på. CPU temp visar 48 grader. Det enda sättet jag har funnit att komma in Winows är att inaktivera LAN i BIOS. Men jag nu inte har någon USB alls, och har försökt återupprätta installerar moderkortet förare. Jag ska installera en kopia av Windows XP senare. |
|
| |||
| |||
| 1.AuitoRestart ditt system kan vara att det finns ett problem med Processor Fläkt, kolla det nu. 2. Över Uppvärmning. 3. Några av System Filerna kan vara skadad eller saknas. 4. Får startsektorn är infekterade av virus 5. Får MBR är infekterad eller skadad. |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Jag behöver Windows 2000 Pro + XP Pro! | triathleterob | Windows-operativsystem | 14 | 4 maj 2009 13:22 |
| Kan inte installera Windows 2000 eller Windows ME | tomthedrummer1992 | Windows-operativsystem | 18 | 4 april 2008 11:14 |
| AMD Athlon XP2700 och Windows 2000 | bacchus21 | Processorer, moderkort & RAM | 5 | 8 oktober 2007 05:17 |
| Windows 2000 Pro Lösenord | Paddy101 | Bärbara datorer, Mobiler & handdatorer | 3 | 7 oktober 2007 00:23 |
| Windows 2000 prof | Omer | Windows-operativsystem | 1 | 27 juli 2007 16:31 |
| Thread Tools | |
| |