![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hej, Jeg fik en computer med 4 GB RAM, og jeg er klar over, at XP kan kun vise 3.something gb med PAE om. Jeg har PAE om, men det viser kun, 2GB. Forsøgt reseating ved hjælp af forskellige pladser, og en stok i en tid, men ingen er defekt, men det viser kun, 2GB ... msinfo viser 4GB, det gør den BIOS, men alt andet viser sig som 2GB. Enhver ved, hvorfor dette sker? EDIT: sorry hvis det er lidt svært at se, ikke meddelelse når udstationering ...
__________________ HI:) |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvad er dit skærmkort?
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " Mit system: 日夏子
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det er 4GB til alt, så alt, hvad du andre poster (GFX kort osv.) tages ud af det også.
| |||
| |||
| Ok, mit grafikkort er HD4870 1GB, da XP kun kan vise 3 GB, det tager 1GB off denne ret?
|
| |||
| |||
| Jep.
__________________ "Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " |
|
| |||
| |||
| Ahh, okay. Programmer, spil osv. kan stadig bruge RAM, som ikke viser dog, jeg korrekt? Tak.
|
| |||
| |||
| Nej, det RAM er kortlagt til skærmkort Når kernen er indlæst, kan det ikke blive omfordelt.
__________________ "Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " |
|
| |||
| |||
| Vent lidt, så jeg har 4GB. 1GB er knyttet til skærmkortet, så der er 3 GB venstre ... men jeg kan kun bruge 2GB?
|
| |||
| |||
|
|
| |||
| |||
Det forklarer det meget tydeligt. Tak.
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Installer Windows 7 32bit eller 64bit | robina80 | Windows-operativsystemer | 9 | 24 oktober 2009 08:12 |
| Windows Vista 32bit> 64bit Upgrade | Ozzie82 | Windows-operativsystemer | 8 | 19 September 2009 12:52 |
| Windows XP 32bit SP2 File Display Problem | Troubled | General Software Chat | 2 | 18 marts 2009 06:25 |
| Windows x64 vil ikke starte nogen 32bit applikationer | thirdmotion | Windows-operativsystemer | 3 | 29 januar 2008 11:00 |
| Windows XP 32bit eller 64bit nogen forskel? | Fatpigeon | Windows-operativsystemer | 4 | 13th Dec 2007 13:09 |
| Thread Tools | |
| |