![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei, Minulla on tietokone, jossa on 4 Gt RAM-muistia, ja olen tietoinen siitä, että XP: ssä voi näyttää vain 3.something gb kanssa PAE päälle. Olen PAE päällä, mutta se osoittaa vain, 2 Gt. Yritti reseating käyttäen eri lähtö-ja yhden kiinni kerralla, niistä ei ole viallinen, mutta se osoittaa vain, 2GB ... msinfo osoittaa, 4GB, niin ei BIOS, mutta kaikki muu näkyy kuin 2 Gt. Jokainen tietää, miksi näin tapahtuu? EDIT: pahoillani, jos se on hieman vaikea nähdä, ei huomautus lähetettäessä ...
__________________ HI:) |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Mikä on näyttösovittimen?
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " My System: 日夏子
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| On 4GB kaikesta, niin kaikki mitä muut erät (GFX kortti jne.) ottaa pois sitä.
| |||
| |||
| Ok, minun Grafiikkakortti HD4870 1GB, koska XP: ssä voi näyttää vain 3gb vie 1GB pois, vai?
|
| |||
| |||
| Jep.
__________________ "I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " |
|
| |||
| |||
| Ahh, okei. Ohjelmat, pelit jne. voi silti käyttää RAM-muistia, että ei näy, vaikka olen oikeassa? Kiitos.
|
| |||
| |||
| Ei, että RAM-muistia on kuvata näyttösovittimen kun ydin on ladattu, sitä ei voida uudelleen.
__________________ "I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " |
|
| |||
| |||
| Odota, joten minulla on 4GB. 1GB on kuvata videon kortti, joten on 3gb jäljellä ... mutta en voi käyttää vain 2GB?
|
| |||
| |||
|
|
| |||
| |||
Tämä selittää sen hyvin selvästi. Kiitos.
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Asenna Windows 7 32bit ja 64bit | robina80 | Windows-käyttöjärjestelmät | 9 | 24 lokakuu 2009 08:12 |
| Windows Vista 32bit> 64bit Upgrade | Ozzie82 | Windows-käyttöjärjestelmät | 8 | 19 syyskuu 2009 12:52 |
| Windows Xp 32bit Sp2 Tiedosto Näyttö ongelma | Troubled | General Software Chat | 2 | 18th Mar 2009 06:25 |
| Windows x64 ei käynnisty millään 32bit sovelluksia | thirdmotion | Windows-käyttöjärjestelmät | 3 | 29th Jan 2008 11:00 |
| Windows XP 32bit tai 64bit Kaikki ero? | Fatpigeon | Windows-käyttöjärjestelmät | 4 | 13. Joulukuu 2007 13:09 |
| Thread Tools | |
| |