![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hoi, Ik heb een computer met 4 GB RAM, en ik ben ervan bewust dat XP kan alleen 3.something gb met PAE op. Ik heb PAE op, maar het toont alleen 2GB. Geprobeerd reseating met verschillende slots, en een stok op een moment, geen defect, maar het toont alleen 2GB ... Msinfo toont 4gb, dus doet de BIOS, maar alles anders te zien als 2GB. Iedereen weet waarom dit gebeurt? EDIT: sorry als het een beetje moeilijk te zien, geen kennisgeving bij het plaatsen van ...
__________________ HI:) |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Wat is je videokaart?
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " Mijn Systeem: 日夏子
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Het is 4GB voor alles, dus alles wat je andere objecten (gfx kaart enz.) uit het ook.
| |||
| |||
| Ok, mijn grafische kaart HD4870 1GB, aangezien XP kan alleen 3Gb, duurt het 1gb uit dat recht?
|
| |||
| |||
| Yep.
__________________ "Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " |
|
| |||
| |||
| Ahh, oke. Programma's, spellen, enz. kunnen nog steeds gebruik van het RAM-geheugen dat niet blijkt al, ben ik juist? Bedankt.
|
| |||
| |||
| Nee, dat RAM-geheugen is toegewezen aan de videokaart als de kernel wordt geladen, kan niet worden herverdeeld.
__________________ "Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " |
|
| |||
| |||
| Wacht, dus ik heb 4gb. 1GB is toegewezen aan de video kaart, dus er is 3Gb links ... maar ik kan alleen gebruik maken van 2GB?
|
| |||
| |||
|
|
| |||
| |||
Dat verklaart het zeer duidelijk. Bedankt.
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Installeer Windows 7 32bit of 64bit | robina80 | Windows besturingssystemen | 9 | 24 oktober 2009 08:12 |
| Windows Vista 32bit> 64bit upgrade | Ozzie82 | Windows besturingssystemen | 8 | 19 september 2009 12:52 |
| Windows Xp Sp2 Bestand 32bit Display Probleem | Troubled | Algemene programmatuurnoot Chat | 2 | 18 mrt 2009 06:25 |
| Windows x64 start niet alle 32bit applicaties | thirdmotion | Windows besturingssystemen | 3 | 29 Jan 2008 11:00 |
| Windows XP 32bit of 64bit Het verschil? | Fatpigeon | Windows besturingssystemen | 4 | 13 dec 2007 13:09 |
| Thread Tools | |
| |