![]() |
|
| |||
| |||
| Hei, Jeg har en datamaskin med 4 GB RAM, og er klar over at XP kan bare vise 3.something gb med PAE på. Jeg har PAE på, men det viser bare 2GB. Prøvde reseating, med forskjellige spilleautomater, og en pinne med en gang, ingen som er feil, men det viser bare 2GB ... msinfo viser 4GB, så gjør det BIOS, men alt annet vises som 2GB. Alle som vet hvorfor dette skjer? EDIT: Beklager hvis det er litt vanskelig å se, ikke varsel ved innlegging ...
__________________ HI:) |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hva er skjermkortet?
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. Min System: 日夏子
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det er 4GB for alt, så alt du andre elementer (GFX kort etc.) ta ut av det også.
| |||
| |||
| Ok, min grafikkortet er HD4870 1GB, siden XP kan bare vise 3GB, tar det 1GB av det?
|
| |||
| |||
| Jepp.
__________________ "Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. |
|
| |||
| |||
| Ahh, ok. Programmer, spill osv. kan fortsatt bruke RAM som ikke vises selv om, er jeg riktig? Takk.
|
| |||
| |||
| Nei, det RAM er kartlagt til skjermkortet når kjernen er lastet, kan det ikke reallocated.
__________________ "Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. |
|
| |||
| |||
| Vent, så jeg har 4GB. 1GB er kartlagt til skjermkortet, så det er 3 GB igjen ... men jeg kan bare bruke 2GB?
|
| |||
| |||
|
|
| |||
| |||
Som forklarer det svært tydelig. Takk.
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Installere Windows 7 32bit eller 64bit | robina80 | Windows-operativsystemer | 9 | 24 oktober 2009 08:12 |
| Windows Vista 32bit> 64bit oppgradering | Ozzie82 | Windows-operativsystemer | 8 | 19 september 2009 12:52 |
| Windows Xp 32bit SP2 Fil Display Problem | Urolig | General Software Chat | 2 | 18 mars 2009 06:25 |
| Windows x64 vil ikke starte noen 32bit programmer | thirdmotion | Windows-operativsystemer | 3 | 29 januar 2008 11:00 |
| Windows XP 32bit eller 64bit noen forskjell? | Fatpigeon | Windows-operativsystemer | 4 | 13 desember 2007 13:09 |
| Thread Tools | |
| |