![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei kaikki Minulla on kysymys sää i on pullonkaula ongelma Minulla on Dell XPS gen 5, jossa on Pentium D 3 GHz 2 Gt muistia ja 9800gtx + nvidia näytönohjaimen. kun i aikavälillä merkkiin 06 vertailuarvo Olen vain saada 16 fps keskimäärin, ja minun graphcs kortti on Kokonaispistemäärä voimakkaasti myös. tuntuu siltä, että kyseisen näytönohjaimen i pitäisi saada yli 16 ... Jos tarvitset uuden processer Miten tiedän, että emolevyn voi hyväksyä sitä? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| The Pentium D ei ole suurta siru, se korvataan jotain enemmän virtaa pitäisi tehdä ihmisarvoista vaikutuksia.
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Dell Dimension RAM Upgrade Troubles | HeadWound | CPUs, Emolevyt & RAM | 4 | 29 syyskuu 2009 05:08 |
| Intel (R) Pentium (R) 4 CPU 3.20GHz (2 CPUs) - Mitä 2 CPUs tarkoittaa? | phillipbooker08 | CPUs, Emolevyt & RAM | 1 | 6. Jun 2009 10:19 |
| Dell L400 RAM Upgrade | linuxgeek2008 | Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet | 6 | 15. Joulukuu 2008 13:02 |
| Mietitkö Mitä auton Osta | Black Magic | Off Topic Discussion | 1 | 18. Sep 2008 09:26 |
| Dell 4550 Upgrade Kovalevy on SATA | wpaul281 | Rautatavaran Chat | 7 | 10th Mar 2008 03:50 |
| Thread Tools | |
| |