vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > CPUs, Emolevyt & RAM

Register

Olisiko minun P4 520 käsitellä yksi overclock?

Reply

Thread Tools
Old 8 kesäkuu 2009, 15:52
Uusi Jäsen

Default Olisiko minun P4 520 käsitellä yksi overclock?

Olen kiinnostunut, jos tämä antaa minun PC hieman suorituskyky vauhtia. Ja jos näin on, mitä tarvitsee tehdä. minun mahdollisuudet parantaa tietokoneiden vieressä maaliskuu-huhtikuu.

Kiitos
Old 12 kesäkuu 2009, 02:11
Rahoittajien ryhmän

Default Olisiko minun P4 520 käsitellä yksi overclock?

Hi NathanNP,

Voisit overclock jalostaja.

Sinun täytyy harkita Jäähdytyskylvyn sinulla on tietokone, ja mikä on FSB?

Voit päivittää käsittelijän korkeampi FSB on ainakin ehkä kaksi vaihetta. Sano se on 400 FSB saatat päästä pälkähästä 533. Jalostajat vain kustannuksia 10-20 puntaa stearling (muunnetaan Yhdysvaltain dollaria).

Saatko pois lisäämällä FSB oman muistin sijaan?

Juuri tällä hetkellä muistia? Onko PC2100? Aikooko emolevyn ottaa suurempi FSB?

Voit selvittää menemällä emolevyn / tietokoneelta valmistaa web-sivut ja katson sen, tarkista spec's. Sitten siirtyäksesi Kinston www-sivusto ja varmista, että muisti kaavioita, ne ovat erittäin hyvät.

Olen päivittänyt minun IBM T-30 kannettava tietokone muisti FSB 400 FSB 533. Olin juuri HAKU 1 keikka DDR ram siitä kun näin kaavio oli FSB 533 ram, cool.

My System: Auts

Processor (s):
Core 2 Quad@3.05 GHz
Emolevy:
ASUS P5K D / WiFi
RAM-muisti:
4 Gig
Graphics Card (s):
Nvidia 8500 GT
Äänikortti:
Kaksi, sulautetut, SoundBlaster PIC 512
Kiintolevy (t):
SSD 64 Gig, 370 Gig, 400 Gig
Optinen asema (t):
2 DVD - + RW
Asia / PSU:
Antec 500W
Jäähdytys:
Thermalake, Juna 3 Ton
Network / Internet:
Firewalled laitteiston ja ohjelmiston
Monitor (t):
Princeton 19 "LCD - Tarvitsetko uuden.
Operating System (s):
XP, Win 7 32, Win 7 64
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Etsitkö Netbook, joka voi käsitellä Adobe Dreamweaver, Flash ja Illustrator 4D (Fordy (Ford) Ollie Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet 5 8 lokakuu 2009 11:57
Voiko tämä tietokone hoitaa Xmen Tekijä: Wolverine? jasah PC & Console Gaming 9 30th Jun 2009 13:58
Miten käsitellä vasta Rakennettu PC? sunnyatscot Rautatavaran Chat 5 22. Jan 2009 12:28
Tuleeko minun PSU käsittelemään uusia rig robina80 Kotelot & Virtalähteet 2 1. joulukuu 2008 14:23
Voiko Äänikortit kahva 5.1 surround? jimmy_fowler Ääni-, Kaiuttimet & MP3-soittimet 14 9th Aug 2007 15:11
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.