Olisiko minun P4 520 käsitellä yksi overclock? Hi NathanNP,
Voisit overclock jalostaja.
Sinun täytyy harkita Jäähdytyskylvyn sinulla on tietokone, ja mikä on FSB?
Voit päivittää käsittelijän korkeampi FSB on ainakin ehkä kaksi vaihetta. Sano se on 400 FSB saatat päästä pälkähästä 533. Jalostajat vain kustannuksia 10-20 puntaa stearling (muunnetaan Yhdysvaltain dollaria).
Saatko pois lisäämällä FSB oman muistin sijaan?
Juuri tällä hetkellä muistia? Onko PC2100? Aikooko emolevyn ottaa suurempi FSB?
Voit selvittää menemällä emolevyn / tietokoneelta valmistaa web-sivut ja katson sen, tarkista spec's. Sitten siirtyäksesi Kinston www-sivusto ja varmista, että muisti kaavioita, ne ovat erittäin hyvät.
Olen päivittänyt minun IBM T-30 kannettava tietokone muisti FSB 400 FSB 533. Olin juuri HAKU 1 keikka DDR ram siitä kun näin kaavio oli FSB 533 ram, cool.
My System: Auts Processor (s): Core 2 Quad@3.05 GHz | Emolevy: ASUS P5K D / WiFi | RAM-muisti: 4 Gig | Graphics Card (s): Nvidia 8500 GT | Äänikortti: Kaksi, sulautetut, SoundBlaster PIC 512 | Kiintolevy (t): SSD 64 Gig, 370 Gig, 400 Gig | Optinen asema (t): 2 DVD - + RW | Asia / PSU: Antec 500W | Jäähdytys: Thermalake, Juna 3 Ton | Network / Internet: Firewalled laitteiston ja ohjelmiston | Monitor (t): Princeton 19 "LCD - Tarvitsetko uuden. | Operating System (s): XP, Win 7 32, Win 7 64 | |