![]() |
|
| |||
| |||
| Ik ben geïnteresseerd als deze geeft mijn PC een lichte prestaties verhogen. En zo ja wat moet plaatsvinden. mijn kansen voor het upgraden van PC's is de volgende mar-april. Bedankt |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hi NathanNP, Je zou kunnen overklokken van de processor. Je moet de koeling u op dit moment in de computer, en wat is de FSB? Je zou kunnen upgraden van de processor op een hogere FSB, door ten minste op misschien twee stappen. Zeg het is een 400 FSB u misschien mee weg 533. Verwerkers uitsluitend kosten 10.20 pond stearling (omgerekend van USD). Kunt u af met het verhogen van de FSB van je geheugen in plaats? Dat is wat is de huidige geheugen? Is het PC2100? Zal het moederbord een hogere FSB? U kunt vinden door naar het moederbord / computer produceert web-site en zoek het op, controleer de spec's. Ga dan naar de Kinston web site en vink het geheugen kaarten, ze zijn zeer goed. Ik verbeterde mijn IBM T-30 laptop geheugen FSB 400 tot FSB 533. Ik was net op zoek naar 1 Gb DDR RAM voor het toen zag ik de grafiek had FSB 533 ram, cool.
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Op zoek naar een Netbook die overweg kan met Adobe Dreamweaver, Flash en Illustrator | 4D (Fordy (Ford) Ollie | Laptops, Mobiles & PDA's | 5 | 8 oktober 2009 11:57 |
| Kan deze computer omgaan Xmen Origins: Wolverine? | jasah | PC & Gaming Console | 9 | 30 jun 2009 13:58 |
| Hoe om te gaan met nieuw gebouwde pc? | sunnyatscot | Algemeen Hardware Chat | 5 | 22 Jan 2009 12:28 |
| Zal mijn PSU handvat nieuwe tuig | robina80 | Cases & Power Supplies | 2 | 1 Dec 2008 14:23 |
| Kan mijn geluidskaart handvat 5.1 surround? | jimmy_fowler | Geluid, Speakers & MP3 Spelers | 14 | 9 Aug 2007 15:11 |
| Thread Tools | |
| |