mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > CPUer, Hovedkort & RAM

Register

Vil min P4 520 håndtere en overclock?

Reply

Thread Tools
Old 8 juni 2009, 15:52
New Member Group

Default Vil min P4 520 håndtere en overclock?

Jeg er interessert dersom dette vil gi min PC en svak ytelse boost. Og hvis så hva må skje. min sjanse til å oppgradere PC-er neste mar-april.

Takk
Old 12 juni 2009, 02:11
Donor Group

Default Vil min P4 520 håndtere en overclock?

Hi NathanNP,

Du kunne overclock prosessoren.

Du må vurdere kjøling du har i maskinen, og hva er FSB?

Du kan oppgradere prosessoren til en høyere FSB, av minst to trinn. Det er en 400 FSB kan du komme unna med 533. Prosessorer bare koste 10-20 pounds stearling (konvertert fra USD).

Kan du komme unna med å øke FSB av minne i stedet?

Det er det som er gjeldende minne? Er det PC2100? Vil hovedkort ta en høyere FSB?

Du kan finne ut ved å gå til hovedkortet / maskinen produserer nettsider og ser opp, se spec's. Deretter går du til Kinston nettsted og sjekk minnet diagrammer, de er meget bra.

Jeg oppgraderte min IBM T-30 bærbare minne fra FSB 400 til FSB 533. Jeg var bare ute etter 1 gig DDR ram på det da jeg så diagrammet hadde FSB 533 ram, cool.

Min System: Au

Prosessor (er):
Core 2 Quad@3.05 GHz
Hovedkort:
ASUS P5K D / WiFi
RAM-minne:
4 Gig
Graphics Card (s):
Nvidia 8500 GT
Lydkort:
To innebygde, SoundBlaster PIC 512
Harddisk (er):
SSD 64 Gig, 370 Gig, 400 Gig
Optisk stasjon (er):
2 DVD - + RW
Case / PSU:
Antec 500W
Cooling:
Thermalake, Train 3 Ton
Nettverk / Internett:
Firewalled maskinvare og programvare
Skjerm (er):
Princeton 19 "LCD - Trenger en ny.
Operating System (s):
XP, Win 7 32, Win 7 64
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Looking for a Netbook som kan håndtere Adobe Dreamweaver, Flash og Illustrator 4D (Fordy (Ford) Ollie Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer 5 8 oktober 2009 11:57
Kan denne datamaskinen håndtere Xmen Origins: Wolverine? jasah PC & Console Gaming 9 30 juni 2009 13:58
Hvordan håndtere nybygd PC? sunnyatscot General Hardware Chat 5 22 januar 2009 12:28
Vil PSU håndtere ny rigg robina80 Bærevesker & Strømforsyning 2 1 desember 2008 14:23
Kan min soundcard håndterer 5.1 surround? jimmy_fowler Lyd, høyttalere og MP3-spillere 14 9 august 2007 15:11
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.