mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > CPU, bundkort og RAM

Register

XP lukker ned medmindre jeg unseat / reseat RAM! - HP Pavilion DV1000

Reply

Thread Tools
Old 3. juni 2009, 20:35
Ny Medlem Gruppen

Default XP lukker ned medmindre jeg unseat / reseat RAM! - HP Pavilion DV1000

Hej!

Nylig min HP Pavilion dv1000 begyndte hibernating uden instruktion om at gøre det, og uden at computeren bliver lav om magten. Ofte er det hibernates før eller umiddelbart efter at logge ind på XP. Jeg besluttede at forsøge at lukke maskinen ned og unseating / reseating RAM. Derefter jeg logget ind på XP, og begyndte at bruge maskinen uden et problem. Så jeg forsøgte at få mest muligt ud af den lejlighed, og handicappede dvale i kontrolpanelet. Desværre, ligesom en goofball, gik jeg væk fra computeren, når den kører på batteristrøm, og med den tid, jeg kom tilbage havde lukket ned. Når jeg tilsluttet den til AC og forsøgte at starte det, er det ikke dvale ved log-in-skærmen. I stedet XP gav mig mulighed for at genstarte, lukke ned, eller stand-by. Jeg valgte lukke, unseated og reseated RAM igen, har startet maskinen, og det virker fint igen. Så godt, at jeg er i stand til at skrive denne besked! Kan nogen forklare, hvorfor popping RAM ud og sætte det tilbage i gør en forskel? Er der noget jeg kan gøre for at forhindre, at maskinen lukker automatisk? Jeg vil sætte pris på nogle retning!

Tak.
Old 4. juni 2009, 15:43
Donor-Gruppen

Default XP lukker ned medmindre jeg unseat / reseat RAM! - HP Pavilion DV1000

Jeg vil prøve et BIOS flash, virker som en slags ulige ACPI spørgsmål.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. "

Mit system: 日夏子

Processor (s):
Core 2 Duo E6400 2.13 -> 3.01ghz
Bundkort:
MSI P6N SLI Platinum LGA 775
RAM Hukommelse:
2GB Patriot Extreme Performance
Grafikkort (r):
PNY 8800GTS 320MB
Lydkort:
Sound Blaster Xtremegamer 7.1
Harddisk (e):
80 GB + 500 GB
Optisk drev (r):
2x SATA
Sag / PSU:
Antec 900 + 620W Aerocool zeroDBA
Køling:
4x 120mm Yate-Loon + 200mm toppen
Network / Internet:
Qwest
Monitor (s):
Dell 22 "S2209W (1920x1080)
Operating System (s):
Windows XP + 7
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Laptop slukker med batteri i muzna Laptops, Mobiles & PDA'er 2 27th May 2009 11:34
Mappeindstillinger Deaktiveret - HP Pavilion Notebook DV1000 med Windows XP (SP2) cuttingplier Windows-operativsystemer 3 22 april 2009 01:33
Problem Udskiftning LCD inverter til HP Pavilion Dv1000 Laptop Helgenagtig Laptops, Mobiles & PDA'er 3 6. apr 2009 00:53
PC slukker øjeblikkeligt Axegrinder General Hardware Chat 9 13th Dec 2008 11:14
USB-enhed lukkes PC chip General Hardware Chat 4 9 juni 2008 12:54
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.