XP lukker ned medmindre jeg unseat / reseat RAM! - HP Pavilion DV1000 Hej!
Nylig min HP Pavilion dv1000 begyndte hibernating uden instruktion om at gøre det, og uden at computeren bliver lav om magten. Ofte er det hibernates før eller umiddelbart efter at logge ind på XP. Jeg besluttede at forsøge at lukke maskinen ned og unseating / reseating RAM. Derefter jeg logget ind på XP, og begyndte at bruge maskinen uden et problem. Så jeg forsøgte at få mest muligt ud af den lejlighed, og handicappede dvale i kontrolpanelet. Desværre, ligesom en goofball, gik jeg væk fra computeren, når den kører på batteristrøm, og med den tid, jeg kom tilbage havde lukket ned. Når jeg tilsluttet den til AC og forsøgte at starte det, er det ikke dvale ved log-in-skærmen. I stedet XP gav mig mulighed for at genstarte, lukke ned, eller stand-by. Jeg valgte lukke, unseated og reseated RAM igen, har startet maskinen, og det virker fint igen. Så godt, at jeg er i stand til at skrive denne besked! Kan nogen forklare, hvorfor popping RAM ud og sætte det tilbage i gør en forskel? Er der noget jeg kan gøre for at forhindre, at maskinen lukker automatisk? Jeg vil sætte pris på nogle retning!
Tak. |