XP wordt afgesloten, tenzij ik het zadel werpen / zitplaats voorzien RAM! - HP Pavilion DV1000 Hallo!
Onlangs mijn HP Pavilion dv1000 begon hibernating zonder instructie te doen, en zonder de computer te laag op de macht. Vaak is het in slaapstand voor of onmiddellijk na het inloggen op XP. Ik heb besloten om te proberen het uitschakelen van de machine en unseating / reseating het RAM-geheugen. Naderhand ik aangemeld bij XP en begon met behulp van de machine, zonder een probleem. Dus ik probeerde te maken van de kansen, en gehandicapte winterslaap in het configuratiescherm. Helaas, net als een goofball, ik liep weg van de computer wanneer hij draaide op de batterij, en tegen de tijd dat ik terug was stilgelegd. Toen ik verbonden aan AC en probeerde op te starten, het niet hibernate op de log-in scherm. Plaats, XP gaf me de mogelijkheid om opnieuw opstarten, afsluiten, of stand-by staan. Ik koos stilgelegd, unseated en reseated het RAM-geheugen opnieuw opstarten van de machine en het werkt weer prima. Zo goed dat ik ben in staat om dit soort berichten! Kan iemand uitleggen waarom popping het RAM en de stekker weer in het verschil maakt? Is er iets wat ik kan doen om te voorkomen dat de machine automatisch afsluit? Ik zou waarderen enkele richting!
Bedankt. |