XP avsluttes med mindre jeg unseat / reseat RAM! - HP Pavilion DV1000 Hallo!
Nylig min HP Pavilion dv1000 begynte hibernating uten instruksjon om å gjøre det, og uten at datamaskinen blir lite strøm. Ofte er det hibernates før eller umiddelbart etter logge på XP. Jeg bestemte meg for å prøve å slå av maskinen ned og unseating / reseating RAM. Etter jeg logget XP og begynte å bruke maskinen uten problem. Så jeg prøvde å gjøre det meste ut av sjansen, og deaktivert vinterdvale i kontrollpanelet. Dessverre, som en goofball, jeg gikk bort fra maskinen når den kjøres på batteristrøm, og etter den tid jeg kom tilbake hadde stengt. Når jeg koblet den til AC og forsøkte å starte den, det gjorde ikke dvalemodus på innloggings-skjermen. I stedet XP ga meg muligheten til å starte på nytt, avslutter eller stand-by. Jeg valgte nedstengt, unseated og reseated RAM igjen, oppstart av maskinen, og fungerer fint igjen. Så godt at jeg er i stand til å skrive inn denne meldingen! Kan noen forklare hvorfor dukker RAM ut og sette den tilbake i gjør en forskjell? Er det noe jeg kan gjøre for å forhindre maskinen fra avsluttes automatisk? Jeg vil sette pris på noen retning!
Takk. |