mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Drives & flytbare medier

Register

1 TB HDD Anerkendte men ikke er tilgængelige

Reply

Thread Tools
Old 23 juni 2009, 07:47
Medlem Gruppen

Hej. Jeg har en Western Digital 1 TB Sata hdd, som har været anvendt i temmelig lang tid. Dag, jeg beslutter at tage den ud af opbevaring men drevet synes utilgængelige i "min computer". Da jeg først sat den op igen Vista ønskede at scanne den, før Windows startes, og det rapporterede alle disse ulæsbare / uoprettelige fejl. Vista ser ud til at se den partition, men når jeg højre klikker på det min computer bliver virkelig virkelig langsom, og jeg er tvunget til at opsige explorer.exe og igen kører det. BIOS registrerer harddisken, så jeg er ikke helt sikker på hvad problemet kan være. Nogen tanker? Tak
Old 23 juni 2009, 08:13
Administrator Gruppen

Lyder defekte eller ødelagte. Hvis du ikke kan køre diskkontrollen i Windows ikke meget du kan gøre.

Jeg vil starte op fra en XP-cd og omgøre den partition og et nyt format.

Mit system: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Bundkort:
HP nForce 560
RAM Hukommelse:
2GB DDR2 PC2-5300
Grafikkort (r):
Nvidia 7150M Mobilanlæg Integreret
Lydkort:
5.1 Mobilanlæg Integreret
Harddisk (e):
250 GB 5400RPM SATA300
Optisk drev (r):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Sag / PSU:
Stock HP
Køling:
Stock HP
Network / Internet:
10/100 Nic / 10 MB Virgin Kabel
Monitor (s):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 23 juni 2009, 16:21
Donor-Gruppen

ok Mit gæt vil være, du er tilsluttet drevet mens Windows kører? Hvis dette er tilfældet slukke pc'en, og derefter oprette forbindelse igen boot og forhåbentlig kan dette sortere dit problem ved vinduer laver enkle BIOS kontroller derefter MBl / MBR vil indlæse OS med enheden drev installeret nu, som vil løse problemet. Hvis dette dosent arbejde jeg vil prøve at teste drevet på en anden computer / laptop lad mig ikke, hvordan det går:)
Old 23 juni 2009, 18:19
Medlem Gruppen

Citat:
Oprindeligt Indsendt af Hybr! D View Post
Lyder defekte eller ødelagte. Hvis du ikke kan køre diskkontrollen i Windows ikke meget du kan gøre.

Jeg vil starte op fra en XP-cd og omgøre den partition og et nyt format.
: (Jeg er nødt til at formatere drev? Mig gots masser af værdifulde data på 'DERE
Old 23 juni 2009, 18:20
Medlem Gruppen

Citat:
Oprindeligt Indsendt af mrberty View Post
ok Mit gæt vil være, du er tilsluttet drevet mens Windows kører? Hvis dette er tilfældet slukke pc'en, og derefter oprette forbindelse igen boot og forhåbentlig kan dette sortere dit problem ved vinduer laver enkle BIOS kontroller derefter MBl / MBR vil indlæse OS med enheden drev installeret nu, som vil løse problemet. Hvis dette dosent arbejde jeg vil prøve at teste drevet på en anden computer / laptop lad mig ikke, hvordan det går:)
Goddag. Jeg vendte computeren slukket. Powered off, og tilsluttet HDD, tændt, tændt.
Old 24 juni 2009, 00:40
Donor-Gruppen

Har dette arbejde donny?
og jeg vil reccomende formatering drevet i Windows med et separat program jeg har glemt navnet lige google Format 32 harddiske. og du vil finde et anstændigt lille program, der er freeware og det kan du bare tilslutte drev format dem der nogensinde format du vil

Operativsystem - ntfs
Harddisk lagring vids, musik ECT - FAT32

Hope this helps.
Old 2. juli 2009, 07:05
Medlem Gruppen

Hej.

Her er den deal.

Denne harddisk er anerkendt i Bios af sin moidel / serienummer, Men når jeg forsøger at installere Windows Vista på det, det tager en reeeeally lang tid at komme til den egentlige installation. når det endelig gør, efter at være blevet introduceret til en skærm, der fortæller mig, jeg har en ukendt disk i mit system, jeg er i stand til at få adgang til drev, og formatere den. Efter jeg formatere den og forsøger at installere Windows på den Windows hedder det:

"Windows kan ikke finde et system, der opfylder kriterierne". Så jeg fandt nogle support på Windows website ... dette link ..

http://support.microsoft.com/kb/927520

Jeg har fulgt disse anvisninger, men når jeg skriver "ren alle " fra trin 7, det virker som hvis kommandoen er blevet henrettet, men det forekommer aldrig færdig.

1. Indsæt dvd'en i dvd-drevet.
2. På disken skærmen, skal du trykke på SKIFT + F10. En kommandoprompt vinduet åbnes.
3. Skriv diskpart, og tryk derefter på ENTER for at åbne diskpart værktøj.
4. Skriv list disk, og tryk derefter på ENTER. En liste over tilgængelige harddiske.
5. Skriv sel disk nummer, og tryk derefter på ENTER. nummer er nummeret på den harddisk, du ønsker at rengøre. Harddisken er nu valgt.
6. Skriv det disk, og tryk derefter på ENTER. En liste over partitioner på harddisken vises. Bruge disse oplysninger til at kontrollere, at den rette disk er markeret.
7. Sørg for, at disken ikke indeholder nødvendige data, skriv clean all, og tryk derefter på ENTER for at rense disken. Alle partitioner og alle data på disken er fjernet permanent.
8. Skriv exit, og tryk derefter på ENTER for at lukke diskpart værktøj.
9. Luk vinduet Kommandoprompt.
10. Klik på knappen Opdater for at opdatere disk udvælgelse skærmen. Dette skridt lister disken.
11. Kør installationsprogrammet til Windows Vista til at udføre en ren installation af Windows Vista.

------------

Jeg gik til Western Digital site og hentet testen nytteværdi for HDD'en. Testen utility anerkender fuldt ud mit drev og giver modellen / serienumre af drevet og erkender, at "smart" er aktiveret i grønt. Men når jeg en Quick test på dette drev, jeg får en fejl:

"Hurtig test på drev 1 ikke komplet! Status code = 07 (ikke læse test element) Manglende checkpoint = 97 (ukendt test) SMART selvstændig test ikke har færdiggjort på drev 1!" Hvordan kan jeg gøre dette drev brugbare?

På dette punkt er jeg ikke sikker på hvad de skal gøre. Enhver hjælp vil hilses velkommen.

Thx
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.