![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei. Olen länsimainen digitaalisen 1TB Sata hdd, jota on käytetty jo jonkin aikaa. Tänään, i päättää se pois varastointi mutta asema näyttää luoksepääsemätön "Oma tietokone". Kun ensimmäinen syötimme sitä uudelleen Vista halusi skannata ennen ikkunat aloitettu, ja se ilmoitetaan kaikki nämä lukukelvottomia / jäävien virheitä. Vista näyttää ks. osio mutta kun olen oikeassa napsauttamalla Oma tietokone saa todella todella hitaasti, ja olen pakko lopettaa explorer.exe ja uudelleen suorita se. Bios tunnistaa HDD niin en ole aivan varma, mitä ongelma voi olla. Any thoughts? Kiitos |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Äänet viallinen tai vahingoittunut. Jos et voi käyttää levyn tarkistaa ikkunoissa ei ole paljon, mitä voit tehdä.
| |||
| |||
| ok minun Arvaa olisi sinut yhteydessä ajaa vaikka ikkunat oli käynnissä? jos näin on sammuttaa tietokone, kytke sitten uudelleen käynnistyksen yhteydessä, ja toivottavasti tämä voisi lajitella ongelman Windows tekee yksinkertainen BIOS tarkastuksia sitten MRL / MBR ladataan os laitteen kanssa ajaa instaled nyt joka lajitella ongelma. Jos tämä dosent työtä haluaisin Kokeile ajaa toisessa tietokoneessa / kannettava tietokone anna minulle mitään siitä, miten asiat menevät:) |
|
| |||
| |||
| : (Olen alustaa ajaa? Minulle gots paljon arvokasta tietoa "dere |
|
| |||
| |||
| Quote:
|
|
| |||
| |||
| Onko tämä työ Donny? ja haluaisin reccomende muokkauksesta aseman ikkunoissa, jossa on erillinen ohjelma Unohdan nimi vain google Formaatti 32 kiintolevyille. ja löydät ihmisarvoisen pieni ohjelma, joka on ilmainen, ja sen avulla voit liittää laitteen muodossa niitä, jotka yhä muodossa haluaisit Käyttöjärjestelmä - ntfs Kovalevy varastointi VIDS, musiikki ect - fat32 toivomme, että tämä auttaa. |
|
| |||
| |||
| Hei. Here's the deal. Tämä kiintolevy on tunnustettu myös Bios sen moidel / sarjanumero Mutta aina kun yritän asentaa Windows Vistan päälle se vie reeeeally kauan kuin todellinen asennus. kun se on lopulta se, kun se on otettu käyttöön näytön, joka kertoo minulle, minulla on tuntematon levy minun järjestelmä, I'm pääsee ajokykyyn ja alusta se. Kun olen muodossa ja yrität asentaa Windows sen ikkunat todetaan seuraavaa: "Windows ei löydä järjestelmälevyä sen kriteerit". Joten Löysin joitakin tukea ikkunat verkkosivuilla ... tätä linkkiä .. http://support.microsoft.com/kb/927520 Olen seurannut näitä ohjeita, mutta kun tyyppi "clean all " vaiheesta 7, se toimii, jos komento on suoritettu, mutta näyttää siltä, koskaan loppuun. 1. Aseta DVD-levy DVD-asemaan. 2. Käytössä levyn valintaikkuna painamalla VAIHTO + F10. A komentokehoteikkuna avautuu. 3. Tyyppi diskpart ja paina sitten ENTER-näppäintä voit avata diskpart työkalu. 4. Kirjoita list disk ja paina sitten ENTER-näppäintä. Luettelo käytettävistä kiintolevyistä näkyy. 5. Kirjoita sel disk numero ja paina sitten ENTER-näppäintä. numero on numero, joka kiintolevy, jonka haluat puhdistaa. Kiintolevy on nyt valittu. 6. Kirjoita det disk ja paina sitten ENTER-näppäintä. Luettelo osiot näkyy. Varmista näiden tietojen avulla, että oikea levy on valittuna. 7. Varmista, että levy ei sisällä vaadittavia tietoja, kirjoittamalla clean all ja paina sitten ENTER-levyn puhdistamiseen. Kaikki osiot ja kaikki tiedot levy on pysyvästi poistettu. 8. Kirjoita exit ja paina sitten ENTER-näppäintä sulkeaksesi diskpart työkalu. 9. Sulje komentokehoteikkuna. 10. Napsauta Päivitä-painiketta päivitys levyn valintaikkuna. Tämä vaihe luetellaan levylle. 11. Suorita Windows Vistan asennusohjelma suorittaa Windows Vistan puhtaan asennuksen. ------------ Menin Länsi digitaalisen sivustoni ja ladannut testi työkalu HDD. Testi apuohjelma tunnustaa täysin minun ajaa ja antaa malli / sarjanumerot aseman ja myöntää, että "SMART" on käytössä vihreä. Kuitenkin, kun en Quick-testissä tämä asema, saan virheilmoituksen: "Quick testi ajaa 1 ei ole täydellinen! Tilakoodi = 07 (ei lukea testi osa) jättäminen tarkastusasema = 97 (tuntematon testi) SMART itse testi ei ole täydellinen asemalta 1!" Miten voin tehdä tämän ajaa käyttökelpoinen? Tällä hetkellä en ole varma mitä tehdä. Kaikki apu olisi ovat tervetulleita. Thx |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| My One HD ei ole saatavilla jälkeen Uudelleenasennus | sambro | Drives & Removable Media | 1 | 10 lokakuu 2009 16:19 |
| DVD Drive Saying Sen ei pääse Yhtäkkiä! | nickynibbles | Drives & Removable Media | 3 | 26. Jul 2009 02:37 |
| G: \ ei ole käytettävissä, Access Denied. | jimmyc | Drives & Removable Media | 3 | 24th Jun 2009 02:43 |
| Windows 2000 Server "työryhmä ei ole käytettävissä" | Willm1987 | Windows-käyttöjärjestelmät | 0 | 13th Jun 2009 13:12 |
| USB-laitetta ei tunnisteta | yvonnet | Drives & Removable Media | 2 | 7. Aug 2007 10:51 |
| Thread Tools | |
| |