![]() |
|
| |||
| |||
| Hallo. Ik heb een Western Digital 1TB Sata hdd dat is gebruikt voor heel wat tijd. Vandaag heb ik beslist om hem uit de opslag, maar de drive lijkt ontoegankelijk in "mijn computer". Toen ik voor het eerst aangesloten it back-up van Vista wilde scannen voordat Windows is gestart, en meldde deze onleesbaar / onherstelbare fouten. Vista lijkt om de partitie, maar wanneer ik klik met de rechtermuisknop het mijn computer krijgt echt heel traag, en ik ben gedwongen te beëindigen explorer.exe en opnieuw draaien. De bios herkent de harde schijf, dus ik ben niet helemaal zeker wat het probleem kan worden. Any thoughts? Bedankt |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Geluiden defect of beschadigd. Als je niet kan draaien de schijf controleren in Windows niet veel wat je kunt doen.
| |||
| |||
| ok mijn Guess zou u de schijf terwijl windows was draaien? indien dit het geval is het uitschakelen van de pc, sluit vervolgens opnieuw opstarten en hopelijk kan dit soort van uw probleem door Windows doet eenvoudige BIOS controleert vervolgens MbL / MBR laadt het os met het apparaat schijf geïnstalleerd nu die soort het probleem. Als dit dosent werk dat ik zou proberen het testen van de schijf op een andere computer / laptop laat me niet hoe de zaken gaan:) |
|
| |||
| |||
| : (Ik moet formatteren van de schijf? Gots me veel waardevolle gegevens op 'DERE |
|
| |||
| |||
| Citaat:
|
|
| |||
| |||
| Heeft dit werk Donny? en ik zou reccomende formatteren van de schijf in Windows met een apart programma ik vergeet de naam gewoon google Formaat 32 harde schijven. en u vindt een fatsoenlijke klein programma dat is freeware en kun je gewoon aansluiten van de schijven opmaken in welk formaat je ooit zou willen Besturingssysteem - ntfs Harde schijf opslag vids, muziek etc. - FAT32 hoop dat dit helpt. |
|
| |||
| |||
| Hallo. Hier is de deal. Deze harde schijf wordt herkend in het Bios door zijn moidel / serienummer, Maar telkens als ik probeer om Windows Vista te installeren op het duurt reeeeally een lange tijd om aan de eigenlijke installatie. toen het uiteindelijk doet, na te zijn ingevoerd om een scherm dat zegt me dat ik een onbekende schijf in mijn systeem, ik ben in staat om toegang te krijgen tot het station en het formaat ervan. Nadat ik formatteren en Windows probeert te installeren op Windows luidt: "Windows is niet in staat om te zoeken naar een systeem dat voldoet aan de volume-criteria". Dus ik vond enkele ondersteuning op Windows-website ... deze link .. http://support.microsoft.com/kb/927520 Ik volgde deze instructies, maar als ik het type "schoon alle " vanaf stap 7, fungeert het als de opdracht is uitgevoerd, maar het lijkt nooit te eindigen. 1. Plaats de DVD in de DVD-drive. 2. Op de schijf selectie scherm, druk op SHIFT + F10. Een Opdrachtprompt venster geopend. 3. Typ diskpart en druk op ENTER om de diskpart tool. 4. Typ list disk en druk op ENTER. Een lijst van beschikbare harde schijven weergegeven. 5. Typ sel disk nummer en druk op ENTER. is het nummer van de harde schijf die u wilt reinigen. De harde schijf is nu geselecteerd. 6. Typ det disk en druk op ENTER. Een lijst met partities op de harde schijf wordt weergegeven. Gebruik deze informatie om te controleren of de juiste schijf is geselecteerd. 7. Zorg ervoor dat de schijf geen vereiste gegevens, type schone allen, en druk op ENTER om het reinigen van de schijf. Alle partities en alle gegevens op de schijf permanent is verwijderd. 8. Typ exit en druk op ENTER om de diskpart tool. 9. Sluit het opdrachtpromptvenster. 10. Klik op de knop Vernieuwen om de schijf selectie scherm. Deze stap geeft een overzicht van de schijf. 11. Windows Vista Setup voor het uitvoeren van een schone installatie van Windows Vista. ------------ Ik ging naar de Western Digital site en het downloaden van het hulpprogramma voor het testen van de vaste schijf. De test gebruiksmodel volledig herkent mijn drive en geeft het model / serienummer van de drive en erkent dat "SMART" is ingeschakeld in het groen. Maar als ik een snelle test op dit station Ik krijg een foutmelding: "Quick test op schijf 1 niet compleet! Statuscode = 07 (niet gelezen testen element) Niet controlepuntbestand = 97 (onbekend test) SMART zelftest niet volledig op station 1!" Hoe kan ik dit station bruikbaar? Op dit punt ben ik niet zeker weet wat te doen. Alle hulp is welkom zou. Thx |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| My One HD is niet toegankelijk na herinstallatie | Sambro | Drives & Removable Media | 1 | 10 oktober 2009 16:19 |
| DVD Drive Zeggende Haar Niet Bereikbaar Plotseling! | nickynibbles | Drives & Removable Media | 3 | 26 jul 2009 02:37 |
| G: \ is niet toegankelijk, toegang geweigerd. | jimmyc | Drives & Removable Media | 3 | 24 jun 2009 02:43 |
| Windows 2000 Server "Werkgroep niet toegankelijk" | Willm1987 | Windows besturingssystemen | 0 | 13 jun 2009 13:12 |
| USB-apparaat wordt niet herkend | yvonnet | Drives & Removable Media | 2 | De 7 augustus 2007 10:51 |
| Thread Tools | |
| |