![]() |
|
| |||
| |||
| Hallo. Jeg har en Western Digital 1TB SATA HDD som har vært brukt på en stund. I dag, jeg velger å ta den ut av lagringsplass, men stasjonen virker utilgjengelige i "min datamaskin". Når jeg først koblet oss opp igjen Vista ønsket å skanne den før Windows starter, og det rapporteres alle disse uleselig / uopprettelig feil. Vista ser ut til å se partisjonen men når jeg høyre klikker på den datamaskinen min blir egentlig veldig treg, og jeg er tvunget til å avslutte explorer.exe og kjøre den. BIOS oppdager HDD så jeg er ikke helt sikker på hva problemet kan være. Noen tanker? Takk |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Høres feil eller ødelagt. Hvis du ikke kan kjøre diskkontrollen i Windows ikke mye du kan gjøre.
| |||
| |||
| ok min gjetning ville være du koblet stasjonen mens vinduene ble publisert? Hvis dette er tilfelle slå av PCen, og deretter koble re boot og forhåpentligvis kan dette sortere problem med vinduer gjør enkle BIOS sjekker deretter MbL / MBR vil laste os med enheten stasjonen instaled nå som vil sortere problem. Hvis dette dosent arbeidet vil jeg prøve å teste den stasjonen på en annen datamaskin / laptop lar meg ikke hvordan det går:) |
|
| |||
| |||
| : (Jeg må formatere stasjonen? Meg gots mange verdifulle data om dere |
|
| |||
| |||
| Sitat:
|
|
| |||
| |||
| Gjorde dette arbeidet Donny? vel jeg vil reccomende formating stasjonen i Windows med et eget program jeg glemmer navnet bare google Format 32 harddisker. og du vil finne en anstendig lite program som er gratis og det kan du bare koble harddisker format dem som noensinne formatet du ønsker Operativsystem - ntfs Harddisk lagring vids, musikk ect - FAT32 håper dette hjelper. |
|
| |||
| |||
| Hallo. Here's the deal. Denne harddisken er anerkjent i BIOS av moidel / serienummer, Men når jeg prøver å installere Windows Vista på den det tar reeeeally lang tid å komme til selve installasjonen. når det endelig gir etter å ha blitt introdusert til en skjerm som forteller meg at jeg har en ukjent disk i systemet, kan jeg få tilgang til harddisken og formatere den. Etter at jeg formatere den og prøver å installere Windows på den Windows statuser: "Windows finner ikke et system som oppfyller kriteriene. Så jeg fant noe støtte på Windows nettsted ... denne linken .. http://support.microsoft.com/kb/927520 Jeg fulgte disse instruksene, men når jeg skriver "clean all " fra trinn 7, det virker som om kommandoen er utført, men det virker aldri slutt. 1. Sett inn DVDen i DVD-stasjonen. 2. På disken utvalg skjermen, trykker SKIFT + F10. En ledetekst åpnes. 3. Skriv inn diskpart og deretter trykker du ENTER for å åpne diskpart verktøyet. 4. Type list disk og trykker Enter. En liste over tilgjengelige harddisker. 5. Type sel disk nummer, og trykk deretter ENTER. nummer er nummeret på harddisken du vil rense. Harddisken er nå valgt. 6. Type det disk og trykker Enter. En liste over partisjoner på harddisken. Bruk denne informasjonen til å bekrefte at den riktige disken er valgt. 7. Kontroller at disken ikke inneholder nødvendige data, skriv inn clean all, og deretter trykker du ENTER for å rense harddisken. Alle partisjoner og alle data på disken fjernes permanent. 8. Skriv inn exit, og deretter trykker du ENTER for å lukke diskpart verktøyet. 9. Lukk ledetekstvinduet. 10. Klikk Oppdater for å oppdatere disken utvalg skjermen. Dette trinnet lister disken. 11. Kjør installasjonsprogrammet for Windows Vista til å utføre en ren installasjon av Windows Vista. ------------ Jeg dro til Western Digital nettsted og lastet ned teste verktøyet for HDD. Testen nytte fullt gjenkjenner enheten og gir modellen / serienumrene på stasjonen og erkjenner at "smarte" er aktivert i grønt. Men når jeg gjør en rask test på denne stasjonen Jeg får en feilmelding: Rask test på stasjon 1 ikke fullført! Statuskoden = 07 (mislyktes lese test element) Failure Checkpoint = 97 (ukjent test) SMART Selvtest ble ikke fullført på stasjon 1! " Hvordan kan jeg få denne stasjonen brukbare? På dette punktet Jeg er ikke sikker på hva jeg skal gjøre. Eventuelle hjelpe ville er velkommen. Thx |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| My One HD er ikke tilgjengelige etter at reinstallasjonen | sambro | Drivere og flyttbare medier | 1 | 10 oktober 2009 16:19 |
| DVD-stasjon sier det ikke er tilgjengelige Plutselig! | nickynibbles | Drivere og flyttbare medier | 3 | 26 juli 2009 02:37 |
| G: \ er ikke tilgjengelig, tilgang. | jimmyc | Drivere og flyttbare medier | 3 | 24 juni 2009 02:43 |
| Windows 2000 Server arbeidsgruppemedlem ikke tilgjengelig " | Willm1987 | Windows-operativsystemer | 0 | 13 juni 2009 13:12 |
| USB Device Not Recognized | yvonnet | Drivere og flyttbare medier | 2 | 7 august 2007 10:51 |
| Thread Tools | |
| |