mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Drives & flytbare medier

Register

4. Slave Hard Disk SMART Kommando mislykkedes. Tryk F1 for at fortsætte.

Reply

Thread Tools
Old 13 juni 2009, 02:20
Ny Medlem Gruppen

Default 4. Slave Hard Disk SMART Kommando mislykkedes. Tryk F1 for at fortsætte.

"4. Slave harddisk SMART Kommando mislykkedes. Tryk F1 for at fortsætte."
Harddisken på min gamle Gateway computer nylig slået fejl, og måtte udskiftes. Det er nu fungerer godt, men ovenstående fejlmeddelelse holder vises ved opstarten og plejer muliggøre en fuldstændig automatisk genstart. Er der nogen vide, hvorfor dette sker, som jeg finder det vanskeligt at finde noget info om dette emne? Jeg er et relativt uerfarne i disse emner.
Old 13 juni 2009, 12:23
Medlem Gruppen

Default 4. Slave Hard Disk SMART Kommando mislykkedes. Tryk F1 for at fortsætte.

Bare gå ind i bios og slå SMART for at køre bil (eller alle drev)
Old 14. juni 2009, 03:51
Ny Medlem Gruppen

Som foreslået Jeg har kigget i BIOS, men kan ikke finde nogen henvisning eller adgang til SMART kontrol. Nogen forslag til, hvor disse kontroller kan opholde sig?
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Toshiba Satellite A50, genoptage Manglende, trykke på en tast for at fortsætte leosar Laptops, Mobiles & PDA'er 0 24 September 2009 19:39
"A Disk Læs fejl Tryk Ctrl + Alt + Del for at genstarte" - Windows ikke opstart pinkytwoscoops Windows-operativsystemer 8 5. jun 2009 13:45
Unmountable Boot bind, nr. harddisk Found, jeg har Windows Repair Disk ve0804 Drives & flytbare medier 6 14. maj 2009 14:42
Disk Boot Manglende, Indsæt System Disk og tryk Enter joebeaven Drives & flytbare medier 10 18 marts 2009 17:39
Starter Windows Jeg får "for at fortsætte Tryk F2 for at Setup Press F12" Fejl massivee General Hardware Chat 7 17 februar 2009 01:44
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.