μικρότερο μετοχοποίηση

Magazine
Go Back   Computer Juice > Εξοπλισμός Υπολογιστών > Δίσκοι και αφαιρούμενα μέσα

Register

4ο Slave Hard Disk SMART Command Failed. Πιέστε το πλήκτρο F1 για να συνεχίσετε.

Reply

Εργαλεία Θέματος
Old 13 Ιουν 2009, 02:20
Νέο Μέλος Ομάδα

Default 4ο Slave Hard Disk SMART Command Failed. Πιέστε το πλήκτρο F1 για να συνεχίσετε.

"4ο Slave Hard Disk SMART Command Failed. Πιέστε το πλήκτρο F1 για να συνεχίσει."
Το σκληρό δίσκο για παλιό μου υπολογιστή Gateway πρόσφατα απέτυχε και έπρεπε να αντικατασταθεί. Είναι πλέον λειτουργεί καλά, αλλά το παραπάνω μήνυμα λάθους συνεχίζει να εμφανίζονται κατά την έναρξη λειτουργίας και συνηθίζει επιτρέψουν μια πλήρη αυτόματη επανεκκίνηση. Ξέρει κανείς γιατί συμβαίνει αυτό, όπως είμαι να δυσκολεύεται να βρει πληροφορίες για αυτό το θέμα; Είμαι αρχάριος σε σχέση αυτά τα θέματα.
Old 13 Ιουν 2009, 12:23
Μέλος Ομάδα

Default 4ο Slave Hard Disk SMART Command Failed. Πιέστε το πλήκτρο F1 για να συνεχίσετε.

Πήγαινε στο BIOS και να απενεργοποιήσετε το SMART για το δίσκο (ή όλες τις μονάδες δίσκου)
Old 14 Ιουν 2009, 03:51
Νέο Μέλος Ομάδα

Όπως προτάθηκε, κατέχουν στο BIOS, αλλά δεν μπορεί να βρει αναφορά ή την πρόσβαση στο SMART ελέγχων. Τυχόν προτάσεις για το εάν οι έλεγχοι αυτοί ενδέχεται να είναι;
Reply

Register

Σελιδοδείκτες

Παρόμοια νήματα
Νήμα Thread Starter Φόρουμ Απαντήσεις Τελευταίο μήνυμα
Toshiba Satellite A50, επαναλαμβάνεται αποτυχία, πατήστε οποιοδήποτε πλήκτρο για να συνεχίσετε leosar Laptops, Κινητά & PDA 0 24 Σεπτέμβρη 2009 19:39
"A Disk Read Error Occurred Press Ctrl + Alt + Del για να επανεκκινήσετε" - δεν την εκκίνηση των Windows pinkytwoscoops Λειτουργικά συστήματα Windows 8 5 Ιουν 2009 13:45
Unmountable τόμος εκκίνησης, Hard Disk Δεν βρέθηκε, έχω Windows Repair Disk ve0804 Δίσκοι και αφαιρούμενα μέσα 6 14 Μαΐου 2009 14:42
Boot Disk Παράβαση, Εισαγωγή Συστήματος δίσκο και πατήστε Enter joebeaven Δίσκοι και αφαιρούμενα μέσα 10 18 Μαρ 2009 17:39