manji kapital -

Magazine
Go Back   Computer soka > Computer Hardware > Drives & Izmjenjivi mediji

Register

4. Slave SMART Hard Disk Command Failed. Press F1 to continue.

Reply

Thread Tools
Old 13. lipnja 2009, 02:20
Novi član grupe

Default 4. Slave SMART Hard Disk Command Failed. Press F1 to continue.

"4. Slave SMART Hard Disk Command Failed. Press F1 to continue."
Hard disk na moj stari Gateway računalo u zadnje vrijeme i nije morao biti zamijenjen. Ona sada radi dobro, ali gore čuva se pojavljuje poruka o pogrešci pri start up i navika omogućuju potpuni automatsko pokretanje. Se bilo tko znati zašto je ovo događa jer sam nalaz je teško pronaći bilo kakve informacije o ovoj temi? Ja sam relativni početnik u ovim temama.
Old 13. lipnja 2009, 12:23
Member Group

Dovoljno je ući u BIOS i isključivanje SMART za taj pogon (ili svi pogoni)
Old 14. lipnja 2009, 03:51
Novi član grupe

Kao što je sugerirao sam pogledao u BIOS, ali ne mogu naći referencu ili pristup do SMART kontrole. Bilo koji sugestija u kojoj borave ovih kontrola može?
Reply

Register

Bookmarks

Slične teme
Nit Temu Započeo Forum Odgovori Zadnji Post
Toshiba Satellite A50, nastavak neuspjeh, pritisnite bilo koju tipku za nastavak leosar Prijenosna računala, Mobiles i PDA uređaji 0 24 rujan 2009 19:39
"Čitanju diska pogreška Pritisnite Ctrl + Alt + Del to Restart" - Windows ne booting pinkytwoscoops Windows Operating Systems 8 5. lipnja 2009 13:45
Unmountable Boot Volume, No Hard Disk Pronađeno sam Windows Repair Disk ve0804 Drives & Izmjenjivi mediji 6 14. svibanj 2009 14:42
Disk Boot Failure, Insert System Disk i pritisnite Enter joebeaven Drives & Izmjenjivi mediji 10 18. ožujak 2009 17:39
Početna Windows dobivam "nastaviti Pritisnite F2 za podesiti Pritisnite F12" Error massivee General Hardware Chat 7 17. veljača 2009 01:44
Thread Tools