![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| "4de underordnet harddisk SMART Command mislyktes. Trykk F1 for å fortsette." Harddisken på min gamle Gateway datamaskinen nylig mislyktes og måtte byttes ut. Det er nå fungerer bra, men det ovenstående feilmelding holder vises ved oppstart og wont tillate en fullstendig automatisk omstart. Er det noen som vet hvorfor dette skjer så jeg synes det er vanskelig å finne noe info om dette temaet? Jeg er en relativt nybegynner innenfor disse emnene. |
|
| |||
| |||
| Bare gå inn i bios og slå av SMART for stasjon (eller alle stasjoner) |
|
| |||
| |||
| Som antydet jeg har sett i BIOS, men finner ingen referanse eller tilgang til SMART-kontroller. Noen forslag til hvor disse kontrollene kan ligge? |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Toshiba Satellite A50, gjenoppta Failure, trykker alle nøkkel å fortsette | leosar | Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer | 0 | 24 september 2009 19:39 |
| "A Disk Les oppstod Trykk Ctrl + Alt + Del for å starte på nytt" - Windows ikke starte | pinkytwoscoops | Windows-operativsystemer | 8 | 5 juni 2009 13:45 |
| Unmountable oppstartsvolumet, Ingen harddisk funnet, jeg har Windows Repair Disk | ve0804 | Drivere og flyttbare medier | 6 | 14 mai 2009 14:42 |
| Disk Boot Failure, Sett System disk og trykker Enter | joebeaven | Drivere og flyttbare medier | 10 | 18 mars 2009 17:39 |
| Starter Windows jeg får for å fortsette Trykk F2 for å konfigurere Trykk F12 "Error | massivee | General Hardware Chat | 7 | 17 februar 2009 01:44 |
| Thread Tools | |
| |