![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| "4:e slavej hårddisk SMART Kommando misslyckades. Tryck F1 för att fortsätta." Hårddisken på min gamla Gateway datorn nyligen misslyckats och måste bytas ut. Det är nu fungerar bra, men ovanstående felmeddelande fortsätter att visas i början av processen och brukar ge en helt automatisk omstart. Finns det någon som vet varför detta händer mig är svårt att hitta någon info om detta ämne? Jag är en relativ nybörjare i dessa frågor. |
|
| |||
| |||
| Bara gå in i bios och stänga av SMART för att köra (eller alla enheter) |
|
| |||
| |||
| Som föreslogs Jag har tittat i BIOS men hittar ingen hänvisning eller tillgång till SMART kontroller. Några förslag om var dessa kontroller kan vistas? |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Toshiba Satellite A50, återuppta Underlåtenhet att trycka på valfri tangent för att fortsätta | leosar | Bärbara datorer, Mobiler & handdatorer | 0 | 24 september 2009 19:39 |
| "Ett diskläsfel Fel uppstod Tryck Ctrl + Alt + Del för att starta" - Windows inte startar upp | pinkytwoscoops | Windows-operativsystem | 8 | 5 juni 2009 13:45 |
| Unmountable startvolymen, nr Hårddisk Found, jag har Windows Repair Disk | ve0804 | Drives & Removable Media | 6 | 14 maj 2009 14:42 |
| Disk Boot Funktionsbortfall, Insert System Disk och tryck Enter | joebeaven | Drives & Removable Media | 10 | 18 mars 2009 17:39 |
| Starta Windows jag "om du vill fortsätta Tryck F2 till installationsprogrammet Tryck F12" Fel | massivee | General Hardware Chat | 7 | 17 februari 2009 01:44 |
| Thread Tools | |
| |