![]() |
|
| |||
| |||
| Har en 5-i-1 kortleser, men ikke helt vet hvordan den skal brukes. De fleste av mine kortene micro SD og profesjonelle, og i henhold til leseren, disse kortene kan brukes i den. Men når du setter inn kortet, det synes som om det er for liten, og vil gå seg vill i den, er det ingen separat rom for hvert kort. alle som vet å bruke det? takk |
|
| |||
| |||
| Hvilken type kortleser er det? |
|
| |||
| |||
| Errr, trenger du en adapter for å sette de kortene i. Du enten få en med det eller å kjøpe en, bare noen få pounds. De må i MMC / SD form faktor, som vil passe inn i. |
|
| |||
| |||
| Det er et Acer .. Hva kaller du det adaptere? var på utkikk etter en på Amazon og spille, men couldnt se en? |
|
| |||
| |||
| Det kalles en MicroSD Adapter. Ser ut som et SD-kort. Bilde? http://www.techpowerup.com/img/07-08...adaptorBIG.jpg |
|
| |||
| |||
| Jeg bruker Epraizer 62-i-1 kortleser It's a real deal som kan lese alle typer kort på markedet , også lese SIM-kort (3G too) Kompatibel med alle OS Redde meg unna trøbbel! |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Min datamaskin Vil ikke gjenkjenne SD Card. Ikke noe galt med kortleser | tommyd | Drivere og flyttbare medier | 6 | 15 november 2009 14:57 |
| Kortleser ustand | robina80 | Drivere og flyttbare medier | 2 | 29 oktober 2009 16:48 |
| Kortleser idé | twiggs396 | General Hardware Chat | 2 | 8 april 2008 02:23 |
| Kortleser | pete21 | Drivere og flyttbare medier | 1 | 27 nov 2007 07:46 |
| Kamera Card Reader Please Help | XP-bruker | Digital Imaging & Skrivere | 6 | 1 august 2007 13:34 |
| Thread Tools | |
| |