![]() |
|
| |||
| |||
| Hej. Så jeg var for nylig slette filer, som jeg ikke længere bruge fra min computer for at frigøre noget plads. Afterwords Jeg undersøgte, hvor meget plads, jeg havde, og det sagde 346/456 GB gratis. I nye der var noget galt, fordi jeg ikke har meget tøj, så jeg hentede Windirstat som kontrollen hvor meget hukommelse der er i brug på computeren. Efter det var færdigt det siges, at kun 50 GB er i brug .......... Hvad skete der med de andre 60GB af rummet? Jeg kører vistasp1 og jeg har formateret min computer en gang, om det gør en forskel. Please hjælp mig ville det være meget værdsat. |
|
| |||
| |||
| Nå, min eneste tanker vil være, at du enten har en enorm skjult mappe eller andet sted, eller at dit operativsystem og måske system genfindingsdata ikke register med Windirstat scanning. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Eller at det er blevet ødelagt, og kræver omformatering.
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Help Me Genoprette Bortkommet plads på harddisken! | Ostehapz | General Hardware Chat | 3 | 24 September 2009 10:26 |
| Forsvundne Space om WD 640GB HDD | Kitten007 | Drives & flytbare medier | 4 | 25th Apr 2009 06:40 |
| Har brug for hjælp til at frigøre plads på harddisken | cambostarr | Drives & flytbare medier | 24 | 18 marts 2009 16:25 |
| Ledig diskplads problem | Mooseknuckle | General Software Chat | 12 | 22. sep 2008 20:58 |
| Større mangler harddiskplads spørgsmål | ziplock122949 | Windows-operativsystemer | 4 | 5. sep 2007 13:32 |
| Thread Tools | |
| |