![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei. Olin äskettäin poistamalla tiedostoja jota ei enää käytetä minun tietokone jotta vapaata levytilaa. Jälkikäteen olen tarkistanut, kuinka paljon tilaa minulla oli ja se sanoi 346/456 gb ilmaiseksi. Olen uusi oli jotain vikaa, koska minulla ei ole kovin paljon tavaraa niin imuroin Windirstat joka tarkistaa, kuinka paljon muistia on käytössä tietokoneessa. Kun se oli valmis se sanoi, että vain 50 gb ovat käytössä .......... Mitä tapahtui muiden 60GB tilaa? Olen jo vistasp1 ja olen alustettu minun tietokone kerran, jos se tekee eron. Ole hyvä ja auta minua olisi suuresti. |
|
| |||
| |||
| No, minun vain ajatuksia on, että joko on valtava piilotettu kansio jonnekin tai että sinun OS ja ehkä järjestelmän saantoarvot ei ilmoittautua Windirstat scan. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Tai että se on vioittunut, ja vaatii uudelleen.
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Help Me Elpyä Eksynyt kiintolevytilaa! | Ostehapz | Rautatavaran Chat | 3 | 24 syyskuu 2009 10:26 |
| Puuttuvat alue WD 640GB HDD | Kitten007 | Drives & Removable Media | 4 | 25th Apr 2009 06:40 |
| Tarvitsetko apua vapauttaa kiintolevytilaa | cambostarr | Drives & Removable Media | 24 | 18th Mar 2009 16:25 |
| Vapaata levytilaa ongelma | Mooseknuckle | General Software Chat | 12 | 22. Sep 2008 20:58 |
| Suuren puuttuu kiintolevytilaa kysymys | ziplock122949 | Windows-käyttöjärjestelmät | 4 | 5. Sep 2007 13:32 |
| Thread Tools | |
| |