![]() |
|
| |||
| |||
| Hoi. Dus ik was onlangs het verwijderen van bestanden die ik niet langer gebruik van mijn computer om ruimte vrij te maken. Afterwords ik gecontroleerd hoeveel ruimte ik had en hij zei 346/456 GB gratis. Ik nieuw was er iets mis, want ik heb niet heel veel dingen, dus ik gedownload Windirstat die kijkt hoeveel geheugen in gebruik is op uw computer. Nadat hij klaar was zei hij dat slechts 50 GB in gebruik zijn .......... Wat is er gebeurd met de andere 60GB van de ruimte? Ik ben actief vistasp1 geformatteerd en ik heb mijn computer eenmaal zo dat maakt een verschil. Please help mij zou het zeer op prijs gesteld. |
|
| |||
| |||
| Nou, mijn enige gedachten zou zijn dat je ofwel een enorme verborgen map ergens, of dat uw OS en misschien systeem herstel gegevens niet inschrijven bij de Windirstat scan. |
|
| |||
| |||
| Of dat het is beschadigd en moet opnieuw formatteren. Als u 350 oneven GB ruimte links, waarom heb je specifiek nodig 60GB nu? Je zou nooit nooit nodig hebben, of hebben verplaatst op tegen de tijd dat je doet. |