![]() |
|
| |||
| |||
| Hej. Jag fick nyligen ta bort filer som jag inte längre använder från datorn för att frigöra utrymme. Afterwords Jag kollade hur mycket utrymme som jag hade och det sa 346/456 gb gratis. I nya det var något fel eftersom jag inte har så mycket grejer så jag hämtade Windirstat som kontrollerar hur mycket minne som används på datorn. Efter den var klar sade att endast 50 gb är i användning .......... Vad hände med de andra 60GB utrymme? Jag använder vistasp1 och jag har formaterat min dator en gång om det blir någon skillnad. Snälla hjälp mig att det skulle vara mycket uppskattat. |
|
| |||
| |||
| Tja, min enda tankar skulle vara att du antingen har en stor dold mapp någonstans, eller att ditt operativsystem och kanske Systemåterställningsalternativ data inte registrera sig hos Windirstat scan. |
|
| |||
| |||
| Eller att det har blivit skadad, och kräver omformatering. Om du har 350 udda GB utrymme, varför vill du specifikt behöver 60GB just nu? Du kanske aldrig aldrig behöver det, eller har gått vidare med den tid du behöver. |