mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Drives & flytbare medier

Register

Adgang allerede formateret HDD

Reply

Thread Tools
Old 11 juli 2007, 18:01
Ny Medlem Gruppen

Default Adgang allerede formateret HDD

Hej,

Jeg vil gerne spørge, hvordan man vil gå om adgang til og allerede NTFS-formateret harddisk via en pc, der kører Windows. Jeg har en nyinstallation af XP Pro på en 320GB Western Digital harddisk, som jeg gerne vil bruge til at få adgang til og få filer (for det meste musik, videoer og skole arbejde og den slags) fra en 160GB Segate HDD med XP Home installeret, men ikke fungerer på grund af til en skærmdriver spørgsmål. Jeg har allerede jumpers sat til cable select, med WD som master og Segate som slave.

Igen, er Windows ikke fungerer på Segate 160GB skyldes en skærmdriver emne, og jeg ønsker at få adgang til filer fra det Med sigte på at kopiere dem til min nye 320 GB Western Digital harddisk med XP Pro.

Tak fordi du tager dig tid til at læse dette, og eventuelle råd er meget værdsat.
Old 12 juli 2007, 00:04
Bandlyst Gruppen

Hi Safe Insane

Velkommen til TCF

Først må jeg spørge var XP installeret på Seagate på denne aktuelle pc eller en anden pc?
Jeg kan gætte det var på en anden, og derfor kan du ikke få adgang til det fordi det har XP på den, som du allerede har XP på den WD.
Dette er ikke en normal dual boot-scenario.

Mit system: #

Processor (s):
Intel P4
Bundkort:
ECS 915pla2
RAM Hukommelse:
1GB
Grafikkort (r):
ATI Radeon x1050
Lydkort:
diamant Xtreme 7.1
Harddisk (e):
160GB
Optisk drev (r):
DVD-ROM combo drev DVD + /-RW
Sag / PSU:
antech/x-power585
Køling:
luft
Network / Internet:
trådløs
Monitor (s):
Philips 109b6 19 "CRT
Operating System (s):
Windows XP
Old 12 juli 2007, 00:15
Ny Medlem Gruppen

Det var på denne nuværende pc, der nu har den WD. Jeg har lavet nogle undersøgelser, og har fundet ud af om programmer såsom Paragon. Ville dette tillad mig at få adgang til filer i installationen af XP på Seagate (som er placeret i brugernes profiler osv.), eller er der en anden metode, som du antyder?

Tak for hjælp, jeg værdsætter det meget.
Old 12 juli 2007, 00:32
Bandlyst Gruppen

Godt du kunne prøve at jeg formoder, ville det spare en masse hårdt arbejde.
Old 12 juli 2007, 22:21
Medlem Gruppen

Det måske muligt gennem Ghost eller Acronis jeg plejede at have en litttle DOS-program, der ville gøre det, ved ikke om det ville virke med en NTFS om jeg vil elske det ud se om det virker
Old 1 august 2007, 13:19
Medlem Gruppen

Godt af enhver chance de filer, du vil have adgang til, er i mine dokumenter eller i krypteret mapper? årsagen, hvis det er tilfældet, så bliver du nødt til at overdrage det administrative rettigheder fra et OS til den anden.
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Lost lyd på min PC, jeg formateret harddisk og lyder nu ikke i orden. Kødfuld Lyd, højtalere og MP3-afspillere 5 24 November 2009 13:12
Formateret pc, re-installeret XP, men nu ikke kan installere drivere. aymanmhmd Multimedia & Codecs 1 28. maj 2009 14:42
Problemer blokerer for adgang til visse materielle på Ie8 uden at beskadige All Access simon1990 Webbrowsere & FTP Klienter 2 10 april 2009 01:14
Jeg formateret min computer og har mistet min Ethernet driver!? MG Walker Multimedia & Codecs 2 21. nov 2008 04:10
Disk I Drive F er ikke formateret Vil du Format det nu? parabol Drives & flytbare medier 3 25th Dec 2007 08:45
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.