![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei, Haluaisin kysyä, kuinka yksi menisi noin saatavuuden ja jo NTFS alustettu kovalevy kautta PC Windows. Minulla on tuore asennusta XP Pro on 320GB Western Digital kiintolevy, että haluaisin käyttää käyttää ja saada tiedostot (lähinnä musiikkia, videoita ja koulujen työtä ja tavaraa) on 160 Gt Segate HDD kanssa XP Home asennettuna, mutta ei toimi asianmukaisesti on video-ohjain kysymys. Minulla on jo hyppyjohtimet asetettu Cable Select, kanssa WD päällikön ja Segate kuin orja. Uudelleen, Windows ei toimi annetun Segate 160GB vuoksi video kuljettajan kysymys, ja haluaisin käyttää tiedostoja siitä inorder kopioida ne uudet 320GB Western Digital kovalevyn kanssa XP Pro. Kiitos, että aikaa lukea tämän, ja kaikki neuvot ovat suuresti. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hi Safe hullu
Tervetuloa TCF Ensinnäkin minun täytyy pyytää oli XP asennettu oikein Seagate tämän nykyisen pc tai toiseen tietokoneeseen? En vierasta se oli toinen ja syystä et voi käyttää sitä koska se on XP sille sinulla on jo XP: n Valmisteluasiakirjassa. Tämä ei ole tavanomainen dual boot skenaario. My System: #
|
|
| |||
| |||
| Se oli nykyisen PC, että nyt on WD. Olen tehnyt joitakin tutkimus-ja ovat löytäneet tietoa ohjelmien, kuten Paragon. Onko tämä saanen käyttää tiedostojen asennuksen XP annetun Seagate (kuten tiedostot sijaitsevat käyttäjien profiilit jne.), vai onko jokin muu menetelmä voitte ymmärtää? Kiitos, että apua, arvostan sitä suuresti. |
|
| |||
| |||
| No voit kokeilla että Otaksun, se säästäisi paljon kovaa työtä. |
|
| |||
| |||
| On ehkä mahdollista Ghost tai Acronis I käytetty on litttle Dos-ohjelma, joka olisi tehtävä se ei tiedä, onko se työ, jolla on NTFS vaikka I'll kaivaa sitä katso jos se toimii |
|
| |||
| |||
| Hyvin mahdollisesti tiedostot haluat päästä ovat omat asiakirjat tai salattuja kansioita? Syy Jos näin on niin sinun täytyy siirtää hallinto-oikeuksien yhdestä OS välillä. |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Lost Sound My PC, olen Muotoiltu kiintolevy ja nyt sinne ei toimi. | Sisällyksekäs | Ääni-, Kaiuttimet & MP3-soittimet | 5 | 24 marraskuu 2009 13:12 |
| Muotoiltu PC, uudelleen asentanut XP: n, mutta nyt ei voi asentaa ajureita. | aymanmhmd | Multimedia & Codecs | 1 | 28. toukokuuta 2009 14:42 |
| Ongelmia estäminen Pääsy Tietyt aineistoa Ie8 vahingoittamatta Kaikki Access | simon1990 | Web-selaimet ja FTP Clients | 2 | 10th Apr 2009 01:14 |
| I alustettu minun tietokone ja kadottanut Ethernet-kuljettaja!? | MG Walker | Multimedia & Codecs | 2 | 21. marraskuu 2008 04:10 |
| Asemaan F ei ole alustettu Haluatko Formaatti It Now? | ruokalaji | Drives & Removable Media | 3 | 25. Joulukuu 2007 08:45 |
| Thread Tools | |
| |