![]() |
|
| |||
| |||
| Hallo, Ik zou willen vragen hoe men verder zou gaan over de toegang tot en reeds NTFS-geformatteerde harde schijf via een pc met Windows. Ik heb een nieuwe installatie van XP Pro op een Western Digital 320GB harde schijf die ik wil gebruiken voor toegang tot en krijg bestanden (meestal muziek, video's en school werken enzo) van een 160GB HDD Segate met XP Home is geïnstalleerd, maar niet functioneren als gevolg met een video driver probleem. Ik heb al de jumpers ingesteld op Cable Select, met de WD als kapitein en de Segate als slaaf. Nogmaals, Windows werkt niet op de Segate 160GB als gevolg van een video driver probleem, en ik wil graag toegang tot bestanden van het inorder te kopiëren naar mijn nieuwe 320GB Western Digital-harde schijf met XP Pro. Bedankt dat u de tijd om te lezen, en een advies wordt zeer gewaardeerd. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hi Safe Insane
Welkom bij TCF Eerst moet ik vragen werd XP geïnstalleerd op de Seagate op de huidige pc of een andere pc? I'm guessing werd op een ander en de reden waarom u geen toegang tot het omdat zij heeft XP op als je al XP op het werkdocument. Dit is niet een normale dual boot-scenario. Mijn Systeem: #
|
|
| |||
| |||
| Het was op de huidige pc die nu de WD. I've been doing some onderzoek en hebben ontdekt over programma's zoals Paragon. Zou dit mij toe om toegang te krijgen tot bestanden in de installatie van XP op de Seagate (zoals bestanden die zich in de gebruikers profielen, enz.), of is er een andere methode zou kunnen worden? Dank u voor uw hulp, ik waardeer dit zeer. |
|
| |||
| |||
| Wel kun je proberen dat ik veronderstel, zou u een veel hard werk. |
|
| |||
| |||
| Het misschien mogelijk door Ghost of Acronis ik ooit een litttle Dos programma dat zou doen weet niet of het zou werken met een NTFS maar I'll dig it out zien of het werkt |
|
| |||
| |||
| Nou door een toeval de bestanden die u wilt openen in mijn documenten of in gecodeerde mappen? want als dat het geval is, dan heb je om de administratieve rechten van het ene besturingssysteem naar het andere. |